Shit. Her legges det opp til tap ser det ut til 😁

Enig med Knut ! Vanskelig å forstå hva man prioriterer. Holder man på slik blir det ikke topp 4 heller.

Her frykter jeg det verste med den venstresiden... Positivt at Dier hviles, men forstår ikke hvorfor Perisic starter og Davies starter som stopper igjen.

Son.

Får håpe Porro får gjennombruddet i dag!

Costa mot Romero, kampen i kampen. Lukter kort!

Føles rart å si det, men synes litt synd på Royal. Har gjort det veldig bra i dem seneste kampene, men blir belønnet med benk.
Nesten så jeg heller hadde ønsket han på venstre, istedenfor han tomsingen som flyr rundt der!

I alle dager, Porro.

Bedømmes hands forskjellig for angriper/forsvar?

Schism
Kan vel også være rotasjon. Krevende fysisk å spille vingback og Emerson må være fit for fight til Milan-kampen. Porro trenger dessuten å spille seg varm.

Ulvene kommer seg inn i kampen og skaper nerve.
    Vi burte styre dette

Var det Perisic som dyttet Costa slik at han ikke fikk vært med på angrepet i sted? 😁

Hvor mange ballmist har Son ila en kamp i snitt? Kan det være under 15?

Osvaldo hadde han bare putta et par mål samtidig, så hadde man ikke brydd seg!😋

Litt vel mye klaging på Son for tiden?

Synes han har startet bra første 20 👍🏻

Cuti skal si meg enig i at den curlen han hadde tidligere, luktet litt gammel klasse.
        Men han mister ballen lett og bruker for mange berøringer.(etter min mening)😂

Costa ut, og inn kommer Jimenez. Vedder høyre testikkel på at han putter mot spillets gang...

Veldig oppstykket. Trenger å få satt litt spill her nå!