Bale Enig med Knut ! Vanskelig å forstå hva man prioriterer. Holder man på slik blir det ikke topp 4 heller.
Mabbutt Her frykter jeg det verste med den venstresiden... Positivt at Dier hviles, men forstår ikke hvorfor Perisic starter og Davies starter som stopper igjen. Son. Får håpe Porro får gjennombruddet i dag!
John_chef Føles rart å si det, men synes litt synd på Royal. Har gjort det veldig bra i dem seneste kampene, men blir belønnet med benk. Nesten så jeg heller hadde ønsket han på venstre, istedenfor han tomsingen som flyr rundt der!
Dougie Schism Kan vel også være rotasjon. Krevende fysisk å spille vingback og Emerson må være fit for fight til Milan-kampen. Porro trenger dessuten å spille seg varm.
Schism Dougie Jepp. Ville vært utrolig tåpelig hvis man forverret en liten skade på Emerson nå. Ei heller slik at Porro er blitt ubrukelig.
John_chef Cuti skal si meg enig i at den curlen han hadde tidligere, luktet litt gammel klasse. Men han mister ballen lett og bruker for mange berøringer.(etter min mening)😂