Osvaldo Kane pakkes inn og skal tydeligvis stoppes for enhver pris med armer og kropp hver gang han er feilvendt. Frustrerende at spillet blir så oppstykket og at denne taktikken lønner seg da det sjelden gis gule kort på slike «litt over streken» tacklinger. Milan gjorde det i enda større grad hele 1.omg.
Osvaldo Wolves ubrukelig i 50 min og så plutselig spiller de oss helt ut og har hatt de to største sjansene i kampen.
Schism Interessant at vi har tre mann mot en i feltet og Perisic av alle ender opp i duellen - som han selvsagt taper.
John_chef Når ting ikke funker og man har en benk, bør man da vente og se hva som skjer, eller gjøre bytter!?
Dougie Er så sjukt at vi bare ikke gjør bytter. Wolves har brukt alle sine fem. Er så åpenbart at de har mer energi. Alle ser det - bortsett fra galaksehjernene på sidelinja.
Osvaldo Ja blir litt tynt med både Son og Deki ute av form. Selv om vi dominerte 1.omg var vi ikke veldig gode spillemessig synes jeg. Lite kombinasjoner og godt angrepsspill. Litt kjedelig og forutsigbart. Nå vil jeg si vi er heldig som ikke ligger under.
Schism Husker da Conte snakket om hvordan vi trengte ekstra bredde nå som man kan gjøre fem bytter 😅 Patetisk. Og selvsagt Lucas først. Utrolig.
Cuti Med tanke på miseren mot SU i midtuka fortjener vel Lucas å være førstemann inn? Eneste som fikk til noe der.