At SU trekker Blackburn på hjemme…. Utrolig irriterende. Og selv om jeg ikke tror vi ville vunnet FA cupen så hadde vi selvsagt hatt en sjanse med to X Themchester og oss.
Så er jeg allikevel enig at topp 4 er viktigere. Kane drømmer selvsagt om å vinne noe med oss, men når han skal avgjøre hvor han skal videre i sommer tipper jeg CL neste sesong frister mer enn at vi evt vant FA i år. Ikke at det å slå Wolverhampton betyr CL. Eller det å tape betyr at vi ikke når.
Så frykter jeg denne. Ikke først og fremst pga SU, men fordi Wolverhampton er særs glade i å spille ball. Nesten bedre at vi spiller borte ettersom jeg tror fansen på hjemmebane fort kunne blitt frustrerte av å se Wolverhampton slå pasninger. Vi er ofte ikke så gode til å håndtere det. Vi ender opp dypt og uten Son i noe særlig slag er vi ikke så gode på kontringer heller.
Ikke at jeg skal påstå at Wolverhampton er uslåelige. Vi har en OK sjanse, men man blir jo litt usikker etter SU. Vi har forsåvidt vært brukbare til å heve oss før så får håpe det. Selv om jeg knapt forventer noe fyrverkeri for oss selv om vi skulle møte opp for revansje.