Tror Mourinho kommer til å gjøre det bra i tyrkia.
Jose Mourinho
Bør være et nivå han kan beherske igjen.
Synd at han har den prosenten av seg hvor han blir helt dust. Når han er i godt humør er han egentlig en veldig karismatisk fyr som folk faktisk liker.
Det er lett å være en fin fyr i medgang. Men det er når motgangen kommer at man skiller klinten fra hveten.
Haha. Ja, noe sånt.
Får man se Jose i PL igjen?! Kobles til Everton.
https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter?p=lc-8383067-5742
Hadde vært morro å sett hva han kan få til med et bunnlag i PL
Tviler på at Mourinho tar en slik jobb i en FFP-verden.
Også litt vondt for å se hva han skal oppnå med et slikt lag. I en litt mindre liga, som den tyrkiske, kanskje han kan få til noe Porto-mini på sine eldre dager.
Ikke at jeg vet noe her, men han bør holde seg i Istanbul.
Everton sliter nok fra før om de ikke skal slite med han der i tillegg.
Madball Tror det kunne hjulpet Everton mye. I etterpåklokskapens navn, synes jeg Mourinho's største problem hos oss var Pochettino (kjærlighetssorgen etter han) og frykten for å miste Kane. Iallefall blant mange av oss supportere.
For min del var jeg veldig for å sparke han da det skjedde, men mer i tvil på om det var riktig nå.
Nytt rødt kort
Nå har jeg større toleranse enn de fleste ovenfor Mourinho. Og hadde vært morsomt å vite hva han sa som var så ille at det rettferdiggjorde et direkte rødt kort. Mistenker at dommeren (som er en rimelig spesiell type) - gjør det pga at det er Mourinho (ren spekulasjon selvsagt).
Det sagt - ser han ikke selv hvor dumt det blir når han som leder gjør at folk blir så fokusert på ting de ikke kan gjøre noe med? Jeg har ikke noe i mot spontane utfall mot dommere. Ei heller at noen mister besinnelsen sin i blant. Tvert i mot slik det bør være, men kan jo bli vel mye av det gode - som vises her. Hadde Ange godtatt at hele benken hadde stått slik? Tviler.
Er det ikke sånn vi er vant til å se ting. Når alt går på skinner og han vinner, tåler omgivelsene enormt mye mer enn nå når pilene rundt ham peker nedover. Dette hadde han sluppet unna med på sin heyday. Burde selvfølgelig ikke vært sånn men. Litt elegant allikevel den kommentaren om at dommeren hadde et øye på ham og ett på kampen, var derfor han var så god
Mourinhos lag var ikke perfekte tidligere heller. Husker jeg la merke til hvor mye de maset med dommeren da jeg så Tottenham - Chelsea live under nettopp Mourinho (hans første periode). Men - de lagene han hadde den gang hadde alltid fokus på det de skulle samtidig.
Nå er det bare blitt for mye. Og selv om jeg ikke tror det er bare det som har ødelagt for han tviler jeg på at det hjelper.