Tyrkia neste virker det som.
Skal ha for at han fortsatt orker. Hadde forventet at han hadde ventet på å få en siste sjanse høyt oppe i en stor liga - og da evt. tatt et landslag hvis den muligheten ikke hadde dukket opp.
Tyrkia neste virker det som.
Skal ha for at han fortsatt orker. Hadde forventet at han hadde ventet på å få en siste sjanse høyt oppe i en stor liga - og da evt. tatt et landslag hvis den muligheten ikke hadde dukket opp.
Mourinho i den tyrkiske ligaen. Hva kan gå galt
Tror Mourinho kommer til å gjøre det bra i tyrkia.
Bør være et nivå han kan beherske igjen.
Synd at han har den prosenten av seg hvor han blir helt dust. Når han er i godt humør er han egentlig en veldig karismatisk fyr som folk faktisk liker.
Det er lett å være en fin fyr i medgang. Men det er når motgangen kommer at man skiller klinten fra hveten.
Haha. Ja, noe sånt.
Får man se Jose i PL igjen?! Kobles til Everton.
https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter?p=lc-8383067-5742
Hadde vært morro å sett hva han kan få til med et bunnlag i PL
Tviler på at Mourinho tar en slik jobb i en FFP-verden.
Også litt vondt for å se hva han skal oppnå med et slikt lag. I en litt mindre liga, som den tyrkiske, kanskje han kan få til noe Porto-mini på sine eldre dager.
Ikke at jeg vet noe her, men han bør holde seg i Istanbul.
Everton sliter nok fra før om de ikke skal slite med han der i tillegg.
Madball Tror det kunne hjulpet Everton mye. I etterpåklokskapens navn, synes jeg Mourinho's største problem hos oss var Pochettino (kjærlighetssorgen etter han) og frykten for å miste Kane. Iallefall blant mange av oss supportere.
For min del var jeg veldig for å sparke han da det skjedde, men mer i tvil på om det var riktig nå.
Nytt rødt kort
Nå har jeg større toleranse enn de fleste ovenfor Mourinho. Og hadde vært morsomt å vite hva han sa som var så ille at det rettferdiggjorde et direkte rødt kort. Mistenker at dommeren (som er en rimelig spesiell type) - gjør det pga at det er Mourinho (ren spekulasjon selvsagt).
Det sagt - ser han ikke selv hvor dumt det blir når han som leder gjør at folk blir så fokusert på ting de ikke kan gjøre noe med? Jeg har ikke noe i mot spontane utfall mot dommere. Ei heller at noen mister besinnelsen sin i blant. Tvert i mot slik det bør være, men kan jo bli vel mye av det gode - som vises her. Hadde Ange godtatt at hele benken hadde stått slik? Tviler.