Dougie
Synes Knut beskrev det bra. Ikke så lenge siden Spursfansen hyllet Levy for prisene han fikk for utgående spillere (selv om veldig mange var kritiske til spillere inn). Kan ikke se at jeg eller noen andre her inne har noen voldsom kjærlighet til Levy - selv om noen av oss klarer å anerkjenne ting han har gjort godt uten at det betyr at han ikke også har gjort dårlige valg.
For å gjøre det mer konkret så vet jeg ikke hvor mye skyld Levy har for at flere ikke er ute. Nå kan ikke vi kjenne til detaljene der, men flere av de nevnte har etter alle solemerker takket nei til tross for at klubben har akseptert. Da blir det vanskelig å gi Levy skylden.
Hva gjelder inn og ut handler nok det mer om antallet i troppen enn penger. Derfor vi fikk den «originale» VDV billig osv. Kan jo se hvorfor klubben ikke ønsker å komme i en situasjon hvor 3-4 spillere i kategorien Reguilon, Dier osv. ikke engang får en plass i stallen. Dumt finansielt og et rimelig håpløst signal å sende til verden.
Så tror jeg også en del handler om at vi har fått de vi måtte ha - og nå gjelder det å ha litt is i magen med tanke på spillere som «plutselig» kan bli tilgjengelige. Mest sannsynlig er det ikke noe som åpner seg opp, men kan jo se poenget med å ha litt tørt krutt hvis noen som man virkelig ønsker plutselig skulle være en mulighet. Gallagher f.eks. Evt. at Forest jakter en stopper de ikke klarer å få og plutselig gir en veldig bra innbytte sum for Sanchez. Aner ikke om de har «full kontroll», men tviler på at alle er stein hakke dumme og at man tenker litt i «scenario» som det der er jeg sikker på man gjør.