Kungreke rihno Helt riktig, vi må backe Ange. Håper hjemmefansen er i stand til deg, bortefansen vet jeg er solide.
Knut MEDIER: CAICEDO HAR FÅTT KALDE FØTTER OM LIVERPOOL-OVERGANG https://www.vg.no/sport/fotball/i/APga0n/avis-caicedo-har-faatt-kalde-foetter-om-liverpool-overgang Bra det produseres drama også andre steder enn i N17...
Cuti Kan umulig være Levy dette nei. Gått alt for kort tid fra første bud til enighet om overgangssum.
Knut Er uten tvil mer stas å bo i London enn i Liverpool. Sportslig er jeg usikker - men mulig Poch kan utrette nye mirakler. De har jo fått ryddet opp noe.
Cuti Ingen tvil om at de har brukt siste året på å rydde opp i mye gammel moro, og skiftet ut med spennende nytt blod.
Knut Neymar viser igjen sitt sanne jeg. Romano: 🚨 𝐄𝐗𝐂𝐋𝐔𝐒𝐈𝐕𝐄: Al Hilal sent an huge bid to Neymar Jr — negotiations are underway! 🔵🇸🇦 ◉ Neymar, tempted by Al Hilal as talks are advancing. ◉ Al Hilal are currently favourites to sign the Brazilian. ◉ Neymar’s camp, working to part ways with PSG. ◉ Barça and MLS clubs keen but Al Hilal are ahead. There’s strong chance of Neymar going to Saudi 🇧🇷
Knut Jeg lar meg ikke imponere akkurat, men mulig jeg er atypisk... Tror vi folk i Europa vil benke seg til TVen for å se Saudi-ligaen fremover?
Cuti Europa er bare en liten del av verden. Tror folk rundt om ønsker å se de største stjernene. Om det er fotball, golf, tennis eller noe annet.
Knut Det som gjenstår å se er om disse verdensstjernene får god nok motstand og utvikling der borte, eller om de sakte, men sikkert forvitrer?
Cuti Håper selvfølgelig hele opplegget går ad undas. Men bekymringsfullt hvor mye de har fått til på så kort tid.