Djizes... Good riddance!

Trist å se en så stor stjerne forlate europeisk fotball. Men det kommer vel nye stjerner, selv om det er langt mellom Neymar’ene.

Trist å se hvor syk verden vi lever i

Tidlig i karrieren fremstod han som en god fotballspiller. Etterhvert har det blitt drama, pengegriskhet og skader som dominerer inntrykket av mannen...

Neymar er først og fremst stjerne, fotball er bare en lukrativ hobby han har og fordi han er stjerne betales han godt for det. Litt som kjendiser i skal vi danse. Er ikke på grunn av dansingen de betales

Kan ryktene om at Lo Celso kanskje selges være linket til Eze?

Orban, BJ og Eze ville gitt oss enormt mye hva gjelder fysikk. Helt sprøtt faktisk hvor atletisk lag vi ville fått.

"Will eventually catch up with them..." dvs de er avhengige av å lykkes sportslig for at denne "oversatsingen" skal gå bra.

Etter å ha sett United kampen i går, så må jeg si at både Neto, Cunha og Lemina er svært interessante.

Spesielt Neto som et alternativ/en utfordrer på høyre ving og som sentral angriper. Riktig alder og bør kunne være overkommelig prismessig.

Knut Vi kan jo håpe på et nytt Leeds. Ah, nå forstår jeg. Pochettino er der for å sende Chelsea inn i en dødsspiral.

Knut

Enkelt og greit - selv om de fleste fans ikke forstår 50% av det der engang.

Chelsea har 10 spillere med kontrakter som ender i 2030 eller senere.

City har ingen etter 2028. Vi har en til 2029 (Veliz). Liverpool ingen etter 2028. Arsenal ingen etter 2028. United ingen etter 2028.

Så lenge spillere blir dyrere og folk lykkes - null problem. Den dagen de smeller på to Ndombele - kan bli veldig tungt.

Virker som Chelsea gjør mye riktig nå dessverre.

Har de pusha en milliard i net spend siden Boehly tok over? For meg er Chelsea kanskje det største symptomet på hvor fucked fotball er - verre en oljestatene til og med. Hvis ikke den hinsides pengebruken får konsekvenser, så er det liksom ingen vits lenger.