På mange måter en kamp litt motsatt av de siste. Vi går inn som «underdogs». Egentlig må vi være Villa som de var mot oss.
Arsenal er opplagt ikke uslåelige. Vi har også en historie under Conte hvor vi sjelden taper når vi har 6 dager+ med forberedelser.
Vil si denne er ganske åpen. Med en risiko for at vi igjen er «flate». Mye større sjanse for at vi er det enn Arsenal. Så er ikke den risikoen veldig stor for meg. Tror det blir jevnt og litt tilfeldig hvem som vinner. En tabbe, dødball eller god individuell prestasjon som fører til 1-0 til et av lagene. Tviler veldig sterkt på at et lag vil klart dominere det andre og gjennom gjentatte sjanser skåre 1-2-3 mål.
Får vi 1-0 og Son lever igjen tror jeg vi vinner. Skårer Arsenal først blir det opplagt ekstremt tungt. Og da antar jeg publikum fort heller synger om Levy enn laget også.
Jeg tror ikke på enkeltkamper som definerer sesonger. Og det er heller ikke slik at City er uslåelige. Men taper vi denne før vi skal inn i to kamper mot City tett blir det opplagt ekstremt vanskelig med topp 4.