Schism Ginola14 Ja. Dette står ikke på Doherty. Og vi har tross alt en mye bedre situasjon med skader enn Arsenal. Så kan ikke bruke en slik skade som unnskyld på en eventuelt 5-6. plass.
CWaddle Ginola14 Trudde aldri jeg skulle bli lei meg over en skade på Doherty.., men det er faktisk veldig lite heldig nå Ei pille så var alt i orden 😃
CWaddle CWaddle Ginola14 Trudde aldri jeg skulle bli lei meg over en skade på Doherty.., men det er faktisk veldig lite heldig nå Ei pille så var alt i orden En stund vaffal
Schism Gjelder å utnytte at Villa er så aggressive. Ikke klart det enda. 1-1 og så blir det et helvete før Villa får løpt fra seg.
Madball Skal bli spennende å se stats'a for Spurs idag. Når fysioen er den med flest meter og spurter
Schism Fatter ikke at vi ikke spiller litt lengre. Inviterer press fra Villa gang etter gang. Emerson og Højbjerg skal spille seg ut med småspill? Umulig.
Dougie Vi sliter utpå her, men merkelig at dommer har latt Villa holde på med den intensiteten i taklingene. At det står 1-1 i kort er helt komisk.