Aston Villa - Tottenham

Stadion: Villa Park
Når: 09/04 2022 kl 18:30
Dommer: Graham Scott
TV: TV2 Play

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Doherty Romero Dier Davies Emerson
Bentancur Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Subs: Lucas, Bergwijn, Winks, Scarlett, Gollini, Rodon, Sanchez
Injured: Tanganga, Reguilon (kanskje tilbake), Skipp (tvilsom), Sessegnon (kanskje tilbake)
Suspended: -

Motspiller å se opp for: Danny Ings
Forventet resultat: 0-1 (Kane)

Har av en eller annen grunn ingen supergod følelse for denne kampen - kanskje fordi spillerne våre i blant slapper vel mye av etter et overbevisende resultat. Håper jeg tar feil!

Kampresultat

Denne avstemningen er avsluttet.

Ikke like skeptisk kjenner jeg. Faktisk. Kampen igår må vel nødvendigvis ha gitt mye selvtillit til spillere som har vært litt på felgen? Doherty, Emerson, Bergwijn. Davies har vært meget solid i 22' og kroner det med en scoring. Romero spiller jo som om han var Baresi på heyday'n sin. Kane leker jo med alle om dagen

Med den dytten vi er i nå er vi iallefall soleklare favoritter. Villa borte er en kamp jeg føler vi «alltid» vinner? Gjerne med litt marginer og flyt, som da Kane satte et frispark på tampen, eller da Son avgjorde på overtid etter en forsvarstabbe. Uten at vi skal jinxe det helt heller 😅

Om vi unngår undervurdering er jeg overbevist om 3 poeng, håper Conte sørger for rett innstilling og at laget er sultne på mange mål!

Knut endret tittelen til PL: Aston Villa (11) - Tottenham Hotspur (4) : 09.04.22 18:30 den .

Kjenner jeg gleder meg skikkelig til kamp. Det at vi scorer mål om dagen er svært gledelig.

Husker da vi litt sjokkerende slo City på borte for å sikre CL. Ikke helt det samme dette, men hjelpe meg hvor mye en seier her hadde betydd nå.

Jepp. Samme lag som sist. Gav seg vel selv. Håper vi scorer først, da vil vi få det rommet vi er så flinke til å utnytte

Første målet blir som vanlig ekstremt viktig. Tror ikke vi klarer å snu en kamp borte mot Villa.

Ings og Watkins har fungert dårlig for Villa som par. Får håpe det fortsetter. Ellers synes jeg ikke Villa har noen klare svakheter.

Har skikkelig trua i dag. Såpass mye positivt de siste serieomgangene at jeg ikke klarer å se for meg en nedtur.
Det sagt, finnes det noe mer typisk enn om vi roter bort denne, når faktisk kan sette standarden for topp 4?!

Ihvertfall viktig at vi ikke tar seieren for gitt. Blir ikke overrasket om Ings putter minst en.

Vi har tur der gitt. Selvfølgelig bra å trykke på osv men mye som går vår vei der

Det er så nydelig. Digger kampbildet når en middels motstander må ha mål mot oss 😃

Jeg «klaget» lenge over at vi hadde litt mangel på flyt - nå er det definitivt motsatt. Jevner seg ut.

Nå får man se om det er sant at man sjelden vinner når man er kommet 0-1 under.

Vi er egentlig som skapt for å spille på en ledelse mot Villa. Så god tro nå. Vi ser «på» ut også. Største risikoen er vel at vi begynner å spille på resultat for tidlig.

Trudde aldri jeg skulle bli lei meg over en skade på Doherty.., men det er faktisk veldig lite heldig nå

Kan jo håpe Royal kan heve seg og få selvtillit sammen med at kollektivet nå tydelig er på glid.

Håper det er mest en kakk mot kneskålen og ikke en vridning. Virker jo slik. Da er han ikke ute i ukesvis.

Håpløs takling. Selv om han treffer ballen kan han ikke hakke ned en spiller slik.