Husker da vi litt sjokkerende slo City på borte for å sikre CL. Ikke helt det samme dette, men hjelpe meg hvor mye en seier her hadde betydd nå.
PL: Aston Villa (11) - Tottenham Hotspur (4) : 09.04.22 18:30
Jepp. Samme lag som sist. Gav seg vel selv. Håper vi scorer først, da vil vi få det rommet vi er så flinke til å utnytte
Første målet blir som vanlig ekstremt viktig. Tror ikke vi klarer å snu en kamp borte mot Villa.
Ings og Watkins har fungert dårlig for Villa som par. Får håpe det fortsetter. Ellers synes jeg ikke Villa har noen klare svakheter.
- Redigert
Har skikkelig trua i dag. Såpass mye positivt de siste serieomgangene at jeg ikke klarer å se for meg en nedtur.
Det sagt, finnes det noe mer typisk enn om vi roter bort denne, når faktisk kan sette standarden for topp 4?!
Ihvertfall viktig at vi ikke tar seieren for gitt. Blir ikke overrasket om Ings putter minst en.
Den der for eksempel
Son
Vi har tur der gitt. Selvfølgelig bra å trykke på osv men mye som går vår vei der
Det er så nydelig. Digger kampbildet når en middels motstander må ha mål mot oss
Jeg «klaget» lenge over at vi hadde litt mangel på flyt - nå er det definitivt motsatt. Jevner seg ut.
Nå får man se om det er sant at man sjelden vinner når man er kommet 0-1 under.
Vi er egentlig som skapt for å spille på en ledelse mot Villa. Så god tro nå. Vi ser «på» ut også. Største risikoen er vel at vi begynner å spille på resultat for tidlig.
Trudde aldri jeg skulle bli lei meg over en skade på Doherty.., men det er faktisk veldig lite heldig nå
Kan jo håpe Royal kan heve seg og få selvtillit sammen med at kollektivet nå tydelig er på glid.
Håper det er mest en kakk mot kneskålen og ikke en vridning. Virker jo slik. Da er han ikke ute i ukesvis.
Håpløs takling. Selv om han treffer ballen kan han ikke hakke ned en spiller slik.
Helt enig . Det er ikke greit å gå sånn inn i en takling selv om man treffer ballen.
Forferdelig takling av Mongstad. Nå må dommeren dra opp et kort
Synes det ligger et Villa-mål i luften basert på de siste minuttene.
Nå må dommeren gripe inn.