Cuti Kan like trenden fra denne og forrige kamp med at vi får en hel omgang med fotball. Tidliger var det forbeholdt de siste 20-30 minuttene.
CWaddle Veldig bra av Sanchez i dag. Synes merkelig nok, som tidligere, at han er bedre som sentral stopper. Ikke all verdens utfordringer i dag men allikevel.
Mabbutt CWaddle Med den formen Dier har hatt i det siste er jeg nysgjerrig på hvordan det hadde blitt. Ikke meg imot 👍
CWaddle John_chef Må jo innrømme at Royal har spilt seg opp, men helt enig at Spence bør få spilletid nå
Eddie At Sanchez er ok i dag betyr ikke at han på noen som helst måte er friskmeldt... I mine øyne...
John_chef Det er veldig mye dårlige, nest siste pasninger. Da blir det vanskelig for dem på topp. Så det tydelig på pasningen fra Royal til Kane, hvor Kane må avslutte fra spiss vinkel. Helt unødvendig
Cuti Tanganga slår en langpasning rett ut over sidelinja. Skipp blåser ballen over «åpent» mål. Sessegnon slår alle innlegg i nærmeste forsvarer. Davies bommer med 30 meter på en langpasning. Skremmende.
Mabbutt Grei gjennomkjøring for gutter som Skipp, Tanganga, Sarr, Gil og Sanchez. Minutter i beina i tellende kamp 😊 Fornøyd med avansement uten at laget sliter seg ut 😊
Cuti Selv om seieren var fortjent, og mange nye fikk slippe til, så er ikke 1 skudd på mål hjemme mot en middelhavsfarer i League One imponerende akkurat.