Cuti Vanskelig å være uenig med kommentatoren på Viasat nå. Maskinmessig forutsigbar fotball i sakte film. Men løser seg vel i 2. omg. Kvalitetsforskjellen må komme frem før eller siden.
CWaddle Veldig spennende type denne Sarr. Virker som en som ønsker å ta tak i ballen, styre midtbanen og strø om seg.
Eddie Hadde foretrukket en Royal Trippel is på høyrebacken istedet for Emerson Royal.. treffer ikke med noe som helst .
Schism Portsmouth har gjort hjemmeleksen sin. Gi ballen til Emerson eller Sessegnon - for så å se angrep dø. Bra Conte ikke har lang kontrakt. At Emerson spiller over Spence burde gi sparken.
Schism Eddie Og at han faktisk ikke er spesielt god til å drible. Han kan løpe forbi folk rett frem, men utrolig sjelden han faktisk klarer å komme seg forbi en forsvarer som står «klar».
Cuti Kan like trenden fra denne og forrige kamp med at vi får en hel omgang med fotball. Tidliger var det forbeholdt de siste 20-30 minuttene.
CWaddle Veldig bra av Sanchez i dag. Synes merkelig nok, som tidligere, at han er bedre som sentral stopper. Ikke all verdens utfordringer i dag men allikevel.
Mabbutt CWaddle Med den formen Dier har hatt i det siste er jeg nysgjerrig på hvordan det hadde blitt. Ikke meg imot 👍
CWaddle John_chef Må jo innrømme at Royal har spilt seg opp, men helt enig at Spence bør få spilletid nå
Eddie At Sanchez er ok i dag betyr ikke at han på noen som helst måte er friskmeldt... I mine øyne...