Dougie Blir vanskelig når vi allid skal gi bort mål. Fremover er det for tynt dessverre. Gil ikke i nærheten av Deki og Son spiller med stein i skoa.
Madball At dommeren lar Villa holde på sånn er en skandale. Mellom spilte 50' og 60' tipper jeg effektiv tid er på 2-3 min
Andreas Eg tenker man no ser at vi trenger ein ekstra "boksopnar" i klubben. Kane er det. Son i form er det, og Kulusevski er det, men han er til gjengjeld mykje skada.
cjmozart Sånn som det har sett ut de siste 7-8 kampene, så forstår jeg ikke poenget med Son. Han bidrar med 0
Madball Det mest positive er vel at Conte plukker av en del spillere. Fy faen hvor mange som leverer begredelige omganger idag. Kane,Son,Højbjerg, Romero,Lloris. Dommeren osv..
Madball Når Fjørtoft i studio er glimrende i sin dissekering av Spurs. Og Emerson kommer inn og hever laget. Da skjønner du at noe ikke er som det skal
Mabbutt Cuti Lurer enkelte ganger på om noen av våre tre siste managere i det hele tatt har hatt garderoben... (Lov å være litt negativ rett etter en slik kamp? 😅) Kanskje på tide å bytte "garderobe"?
Cuti Mabbutt Ja, det er jo noen fellesnevnere her uten at jeg kan nevne navn. Da må jeg visst bytte klubb 🤣
Schism Vil si aksepten for å godta «negativitet» her inne er særs høy. At det kan bli litt kjedelig å høre den samme sangen fra Cuti og Kungreke dag ut og dag inn for noen synes jeg ikke er så rart. Tror deres «kritikk» hadde blitt bedre mottatt hvis det til tider hadde vært litt balanse den andre veien også. Men det får man vurdere selv. Personlig ingenting imot kritisk blikk på ting - selv om det er mest interessant når det blir godt begrunnet.