Jeg håper i det lengste at dette skal snu og at Conte skal lykkes, og det var en drøm når han ble ansatt. Jeg unner virkelig spillerne, spesielt Lloris, Davies, Dier, Son og Kane suksess med vår klubb, men håpet begynner å svinne for min del, med denne spillerstallen.
Jeg tror på ingen måte at Pochettino kan komme inn å redde denne spillergruppa, for det har både han, Mourinho, Santo og Conte forsøkt. Alle 4 fantastiske trenere (Santo også, syntes han gjorde mirakler med Wolves fram til den siste tiden). Jeg syntes også at det kom mye syrlig fra han den siste tiden, men Gud bedre for en tid vi hadde før det!
Skulle Conte ryke, så sier jeg ikke nei takk til en MOTIVERT Pochettino, eller tilsvarende. Men skal vi igjen starte et nytt prosjekt, må nok ambisjonene senkes, iallefall for en god stund, for det begynner å bli konkurranse om Topp 4.
Har fått med meg spekulasjonene, at Poch fortsatt har hus i London, og at han har takket nei til andre PL klubber, samt at Conte ikke vil forhandle ny kontrakt. Men om det kan trekkes noen streker mellom disse prikkene, vet jeg ikke.