CWaddle Jeg vil fortsette litt av Porro "skrytet" her i Porro tråden. Fortjent årets spiller? Ja, egentlig ingen andre konkurrenter iom at han har vært skadefri bla.. Han har vært med og har spilt utrolig mye. Irriterende dårlig noen ganger men det er han ikke alene om. Jevnt god egentlig og har noen fantastiske prestasjoner innimellom. Og, så har vi engasjementet hans, og på forholdsvis kort tid, kjærlighet for klubben. Ser i allefall slik ut. Følelsene er alltid laaangt utenpå og ser ut til å passe fantastisk inn i gruppen. Hadde kanskje ønsket at vi hadde hatt en spiller som dominerte tydligere som årets spiller, men helt riktig at det ble Porro. De andre kandidatene har bla ikke holdt seg friske 😉
ManagerBill Schism Han har noe "Koeman"over seg med desse kanonskota sine,,,Spurs treng slike spillere...mange gode Spurs øyeblikk har vi fått....Flere kommer nok....
Schism Ja. Ikke misforstå. Storfan av Porro jeg. Tror han kan ta steget opp til å bli helt helt der oppe blant backer under ny ledelse. Han var jo på vei første høsten under Ange. Vi får se. Selv om jeg ikke akkurat synes Ange gjorde en god jobb for oss så er det heller ikke slik at alle plutselig blir verdensstjerner under Frank. Men Porro har noen ekstreme ferdigheter som gjør at han plutselig kan blomstre til noe veldig spesielt.
ManagerBill Schism Helt klart,,,du kjem med gode argumenter,,,,kjem det rett nøkkel fra TF,,,kan den låse opp Porro og han kan få en kanonbra sesong.. der han slår ut i full blomst....
Kungreke Skal nok se at både Spence, Udogie og Porro kommer til å skinne nå som de slipper å tulle med dette inverterte back vaset. Om TF bruker de til det de faktisk er gode på så kommer det til å bli et mareritt å forsvare seg mot oss.
Schism Databasen som brukes der er riktignok ikke helt topp (ikke sjekket denne spesifikt nå, men sjekket litt nøyere tidligere og i noen tilfeller stemmer ikke tallene), men at Porro har hatt en solid start på sesongen kan det ikke være tvil om uansett.
Hawk Kungreke Er egentlig litt enig.... Thomas har jo gjort dette endel tidligere og når vi har slitt på kantene (utenom glimt av Kudus), så hadde det vært gøy å sett flere spiller sentralt med vingbacker, men tipper grunnen til Thomas ikke har prøvd ut dette er at vi har få spisser tilgjengelig (og au få kreative off spillere)