Madball Men sjansen for å score der er så liten at han definitivt og instinktivt burde spilt ballen foran mål eller 45 grader. At Porro lukker øynene og klemmer til i mange situasjoner trenger jeg vel ikke å argumentere for
John_chef Jeg har ingenting imot Porro. På sitt beste er han veldig god. Men som jeg har sagt en stund nå, han trenger hvile. Hvile er ikke bare for beina, men også for hodet.
Schism Madball Skjønner det. Så denne gangen gikk det et steg videre. Som nok er litt tilfeldig. Porro har gjort mye som er fryktelig mye mer håpløst enn den avslutningen de siste mndene.
Mabbutt Andreas Enig. Porro hadde ikke sin beste dag hva gjelder valgene han tok mener jeg. Men han fikk også en veldig fin assist. Men det var mye annet rart det ute, f.eks Sarr, Gray (tydelig ingen venstreback) og Kulusevski. Spilte Son, Bentancur og Bergvall i det hele tatt...? Porro er ikke problemet i dag, iallefall ikke alene, men samtidig fritar det han ikke for kritikk på avgjørelser han tar. Det at han har 19 målpoeng på to sesonger fritar han heller ikke.
Andreas Mabbutt Enig i at alle kan (og bør få) få kritikk når dei er dårlege. Men det virka ei stund som der var folk som meinte vi tapte denne kampen fordi Porro skaut der. Det var det selvfølgelig ikkje. Var berre eit av veldig mange dårlege valg mange av våre (både spelarar og manager) foretok seg i dag.
Knut The Athletic chose Pedro Porro as their choice for Tottenham's 'Player of the Season'. When all things are considered, Porro had... 1 - Two goals and six assists in 2609 Premier League minutes. 2 - Two goals and three assists in 1098 Europa League minutes. 3 - 51 appearances in all competitions. Even more telling, of the nine games he missed this season, five were League games that took place between the Alkmaar 2nd leg and the Europa League final - when Ange was clearly all-in on Europa League glory. In short, when Ange wanted to play his best team then Pedro Porro was in it. The vital goals vs Eintracht Frankfurt and Bodø/Glimt underlined just how crucial he was to our trophy win.
cjmozart 2 av 3 pundits fra VftL valgte også Porro. Tredjemann valgte Solanke. Solanke, som ironisk nok kom på listen over årets dårligste kjøp i Viasats pod (viser vel bare hvor lite de ser utenom Liverpool og ManU)
CWaddle Jeg vil fortsette litt av Porro "skrytet" her i Porro tråden. Fortjent årets spiller? Ja, egentlig ingen andre konkurrenter iom at han har vært skadefri bla.. Han har vært med og har spilt utrolig mye. Irriterende dårlig noen ganger men det er han ikke alene om. Jevnt god egentlig og har noen fantastiske prestasjoner innimellom. Og, så har vi engasjementet hans, og på forholdsvis kort tid, kjærlighet for klubben. Ser i allefall slik ut. Følelsene er alltid laaangt utenpå og ser ut til å passe fantastisk inn i gruppen. Hadde kanskje ønsket at vi hadde hatt en spiller som dominerte tydligere som årets spiller, men helt riktig at det ble Porro. De andre kandidatene har bla ikke holdt seg friske 😉
ManagerBill Schism Han har noe "Koeman"over seg med desse kanonskota sine,,,Spurs treng slike spillere...mange gode Spurs øyeblikk har vi fått....Flere kommer nok....
Schism Ja. Ikke misforstå. Storfan av Porro jeg. Tror han kan ta steget opp til å bli helt helt der oppe blant backer under ny ledelse. Han var jo på vei første høsten under Ange. Vi får se. Selv om jeg ikke akkurat synes Ange gjorde en god jobb for oss så er det heller ikke slik at alle plutselig blir verdensstjerner under Frank. Men Porro har noen ekstreme ferdigheter som gjør at han plutselig kan blomstre til noe veldig spesielt.
ManagerBill Schism Helt klart,,,du kjem med gode argumenter,,,,kjem det rett nøkkel fra TF,,,kan den låse opp Porro og han kan få en kanonbra sesong.. der han slår ut i full blomst....