Schism Liker ikke landskamper selv og synes Nations League er ganske tåpelig, men nå har man i det minste ikke en skog med meningsløse treningskamper. Så ting er faktisk blitt litt bedre enn de var. Selv om jeg aldri gleder meg til en Norge-kamp før jeg eventuelt slår på. Tottenham kan man glede seg flere dager i forveien. På godt og vondt.
Madball Knut så litt. Både han og vdv spilte. Synes btw Nederland spiller fin fotball i perioder mens Polen med Matty Cash ligger bakpå å takler småstygt. Klarer ikke gi meg noe inntrykk av det jeg så
CWaddle Ja så ikke hele jeg heller. Gadd ikke da det det ble litt kjedelig. Simons ganske usynlig og VdV et par halve raid fra backplass
CWaddle Tuller du? Jeg la ut en X om Crouch 😳 Agurktid hvor man kjeder seg no' helt jævli kaller man det 🫣
Andreas Vi kan jo glede oss over denne da: https://www.bbc.com/sport/football/live/c3wnw074wn0t Mest av allt synst den barnslege gutten i meg at det er LITT festlig at treneren for damelaget heiter Ho.
CWaddle Det andre målet til Spania må være den råeste ett touch scoringen jeg har sett. Spania er helt råe nå faktisk.
Madball Romero suspendert for dagens kamp da Argentina tapte for Ecuador. Forsåvidt gunstig det. Richarlison ca 70 min for Brasil som også greide å tape for Bolivia..
Andreas Madball Verdt å merke seg at Bolivia vs Brazil blei spelt i El Alto (4000m over havet), og Ikkje La Paz (3600m) eller Santa Cruz (420m) Eg budde sjølv i La Paz ein del år. Det var rett og slett dønn umuleg å spele fotball der for oss som ikkje er enten Aimara eller Quechua. Sjølv etter 3 år der klarte eg aldri å bli "nok" akklimatisert til å kunne springe like mykje over like lang tid som lavlandet. Derfor tapar Bolivia sjelden fotballkampar på heimebane når dei spelar i El Alto eller La Paz.
CWaddle Madball Benta spillte alt 😔 Sarr en hel og inn etter 70 i andre kamp. Sarr starter til helgen 😉
OysteinS Andreas 4.000 meter over havet, det er ekstremt, jeg trudde ikke det var mulig å drive idrett på den høyden, men tydeligvis 😀 takk for info!
Andreas ManagerBill Veldig solide sjansar for uavgjort i storkampane da dei spelte i La Paz. Muleg at det bør settast heime når det ser ut som dei spelar meir i El Alto.
Andreas Sjekka statistikken kun i El Alto, da den nyleg blei godkjennt av Conmebol. Gjorde det på chatgpt, så fare for at den ikkje tok med alle kampar kanskje. Fekk opp 4 kampar. 2 uavgjort (Paraguay, Uruguay) og 2 sigrar (Brazil og Chile)