CWaddle Knut Han så ikke skadet ut. Kanskje en kjenning av den gamle. Var jo usikker. Han var jo ikke direkte god heller da
Madball Altså hvis jeg visste at Spurs hadde en verdensklasse midtstopper som spilte denne kampen, ville jeg fort tatt feil å trudd at det var han i grønn drakt.
Schism Så ikke kampen, men Romero har ikke vært god på lenge. Ser ingen grunn til at han plutselig skal bli så veldig god. Men får jo håpe på litt fremgang snart.
CWaddle Schism Ja, han var jo dårlig etter forrige skade. Håpet da på at litt kamptrening vil få ham opp igjen. Så ble han skadet igjen og jeg håpet fortsatt på det samme. At han blir god igjen med noen kamper i banken. Perfekt da med et vm hvor han bygger seg opp igjen. Litt usikker igjen nå da etter denne matchen. Ut etter ræva spill eller "kjenning". Hvile ser det uansett ut til at han får 😉
Schism Så sammendrag nå. Romero er så UFATTELIG treg. Ser ut som Naybet uten intelligens for tiden. Hvis han ikke er skadet er dette helt krise. Så tror jeg heldigvis det.
CWaddle Tror også han sleit litt med kroppen. Han kan bare ikke falle så mye som han har gjort uten å ha kroppslige plager.
Knut Han er (iflg Conte) mannen som ønsker å spille alt til vanlig - selv når han har skader. Og det blir vel ikke bedre når mannen plutselig er i VM...
CWaddle Noen ganger må manager/trener sette ned foten og si stopp. Det er faktisk mange som vil bidra selv om de ikke burde.
Schism Det tragiske er at man ikke tidligere så at han var på feil vei. Burde ikke ha spilt de siste kampene for oss. Nå skal han halte seg igjennom et VM for så å bruke 2 mnder før han blir brukbar for oss? Må bare krysse fingrene for at Argentina ryker i gruppespillet.
Knut Typisk om Kane presser seg igjennom VM, og kommer skadet tilbake til oss. https://theathletic.com/3924303/2022/11/22/harry-kane-injury-ankle-scan/?redirected=1