Håper og tror at de så i dag at han ikke kan bidra noe særlig i den tilstanden han er i nå.
International duty
- Redigert
Typisk om Kane presser seg igjennom VM, og kommer skadet tilbake til oss.
https://theathletic.com/3924303/2022/11/22/harry-kane-injury-ankle-scan/?redirected=1
Med ankler lagd av glass er faren for det absolutt reell
Bentancur vs Son. Spennende
Antar vi kjøper han nå - måtte bare bli verdt 50m først
- Redigert
Artig med en hel gjeng med koreanske zorroer på tribunen
Herregud for et lag Portugal egentlig kan stille. Bortsett fra han der 7'ern da
Grei den der av vår mann eller?
Noen som så Sarr spille?
Spruter ikke akkurat av England
England spiller sånn vi har gjort i hele høst. Heldigvis slipper man å holde med England også. Finnes andre landslag å se på når Norge uansett aldri er med.
- Redigert
Personlig synes jeg det hadde vært stas om Brasil vant denne gangen
På papiret står dette mellom Frankrike, Spania og Brasil. Var gledelig å se Brasil så gode. En del år siden sist.
Har ingen sterke syn, men uten Benzema er ikke Frankrike mer enn blant lag som kan gjøre det bra. Og de er det mange av.
På papiret synes jeg Brazil egentlig ganske klart ser best ut (hvis Neymar kan spille igjen). Ikke at laget er perfekt. Richarlison er jo som et eksempel temmelig mye dårligere enn en kar som Kane, men om han er dårligere enn Giroud og hva enn Spania stiller med på topp er ikke så opplagt. Spesielt ikke når det virker som han alltid leverer bra for Brasil.
Tror det blir ekstremt mange jevne kamper utover. Faktisk ikke sikker på hvor mange lag man trenger å liste opp før jeg hadde følt meg trygg på at vinneren er med, men det blir mange. Lag som Portugal, Nederland osv kan vel bli alt mulig rart hvis de plutselig finner litt flyt. Trodde egentlig ganske mye på Danmark også, men ser tungt ut nå. Selv om å snakke om at de skulle kunne vinne er vel å dra det litt langt.
Enig at det virker jevnt. Vi snakka om det her hjemme og 15 åringen sa Brasil. Kjærringa sa hu ikke hadde peiling og det har ikke jeg heller. Så hu landa på Portugal, muligens med samme grunn som morra mi velger lag,- på bakgrunn av hvem som har de fineste draktene. Snedig nok har ikke hu tatt mer feil enn meg opp igjennom årene, det kommer ofte overraskelser i mesterskap..
Hadde vært kult med England men når de spiller så kjedelig og ikke er full lastet med Spurs spillere så kjenner jeg like mye for Brasil. Det er vel kanskje det laget som har imponert mest.
Hadde litt trua på Argentina før vm..
Italia er jo ikke en gang med, men ville ikke sett det som usannsynlig at de vant hele greia om de deltok.
Jeg satt på tribunen for 30 år siden da Danmark vant EM. Så ikke den komme da heller.