England har muligens på papiret den enkleste veien til en kvartfinale? Da er det litt som at alt kan skje.

Jeg tror ikke Serbia er noe møkkalag. Så holder Brasil det nivået og evt mer skal de bli tunge å slå. Samtidig er det utrolig sjelden at lag danser seg igjennom fra start til slutt.

Den gamle regelen er vel at Tyskland vinner til slutt.
Finnes vel utallige eksempler på "slow starters " som vinner til slutt. Vanskelig å holde samme nivå i 7 kamper

Ja ser ut som det vi ser som Spurs supportere er åpenbart for landslagssjefen også

Utrolig trist da. Gått fra å være en rolls royce av en midtstopper til et skall. Får håpe det bare skaderelatert, men litt bekymringsverdig hvor lekt med han ble av Saudi-Arabia.

Fin assist av Perisic. Synes han gjør mye bra innimellom

Bentancur fortsatt veldig varierende i pasning/oppspill fasen...

• Cuti svarte på dette.

Feil Sarr som har fokus for Senegal 😉

Ben Davies viser hvorfor han må erstattes i januar.

Da blei det ferie på PEH 🤸

Forholdsvis tafatt dansk lag forresten...

Ja både han og Eriksen synes jeg var svake tre kamper sett under ett

Det er alt for stor mulighet for at Saudi går videre; vi trenger seriøst en Mexico-seier

Ginola14
      Ja, og som nevnt lenger opp i tråden, er han frisk nok, er det veldig bra med litt kamptrening.

cjmozart
      Det er ikke helt åpenbart for meg hvorfor vi trenger at Saudi Arabia ikke går videre. Mexico er vel et av verdens voldeligste land, men på samme måte som ikke S A spillerne i mine øyne kan ansvarliggjøres for regimet i hjemlandet sitt kan ikke de mexikanske spillerne akkurat representere narkotikakartell. Så i mine øyne kan sportslig suksess gjøre like godt for de tingene jeg regner med at vi bruker som parameter for å måle hvilke nasjoner vi "liker" på bakgrunn av hjemlige forhold, som evt manglende fremgang. Det kan av og til gi positive synergier og oppmerksomhet samtidig som interaksjoner med verden rundt sjeldent kan være dårlig for et lukket land

Kan vel ikke klage på prestasjonen i dag nei. Ble riktig nok ikke satt på de alt for store prøvene.

Madball For meg handler det ikke om spillerne eller hvor kjipe landet er, men at en Saudi Arabisk seier vil gjøre det mer sannsynlig at VM blir tildelt dem i 2030 (Det er da de har søkt?), og jeg ønsker ikke flere VM i uegnede land uten fotballkultur.