Madball Synes ikke forskjellen på Chelsea og city er så stor idag. Men Potter er nok avhengig av at de begynner å plukke poeng snart..
Cuti Joao Felix klar for Chelsea. Ikke redd for å bruke penger han nye eieren til Chelsea heller dessverre.
Schism Chelsea tar steg for steg. Mangler muligens 500-600m pund i spillere fortsatt, men se bygger stein på stein. Imponerende klubb.
Madball Når det er sagt synes jeg litt synd på Potter. Mest sympatiske Chelsea manageren på lang tid, som står for attraktiv fotball i mine øyne. Spent på veien videre
Schism Madball Ja. Jeg liker også Potter. Selv om jeg er litt skuffet over hvordan hans lag spiller bra fotball til det er 20m igjen. Trodde kanskje det var pga kvaliteten hos Brighton, men virker til å ha samme problem hos Chelsea. Tiden får vise (dvs det er ikke sikkert).
Madball Manure har virkelig funnet formen, og typisk at nevnte Trossard som tross alt er en av Brighton sine beste spillere, ikke skal spille mot Liverpool
Mabbutt Jeg forstår ikke helt hvorfor Manu sitt første mål står? Rashford er i soleklar offside, men "fører" ballen selvom han aldri rører den, påvirker etter min mening spillet i høy grad. Da er det vel offside?
Knut Mabbutt Slik jeg ser det skjermer han ballen i stor grad frem til medspiller. Intet mindre enn en SKANDALE. Svenske Viasat-studio skjønte heller ikke hvordan i alle dager det målet fikk stå.
Cuti United har dessverre fått inn en god manager. Med sånn ekstremfart offensivt og gode pasningsføtter på midtbanen kan man slå de fleste lag. Mye x-faktor i laget offensivt. En stjernespiss så er de helt der oppe i Europa.
presley At United sitt mål blir stående er håpløst.Makan til dårlig dømming, slik jeg forsto det så brukte de ikke VAR en gang. Linjedommeren vinket offside, men hovedommeren godkjente målet. Dommerene i PL imponerer ikke.
Schism Dommeren mener at Rashford ikke påvirker spiller 😂 Så ligger det vel alt for mye stolthet i VAR til å bare dumpe systemet.