Kungreke OysteinS Bil lønner seg normalt sett ikke uavhengig om du leier eller eier. Finnes selvsagt unntak, type eldre Porsche, Ferrari osv. men så har du vedlikeholdsutgifter, forsikring, drivstoff osv. Så tvilsomt om det egentlig lønner seg uansett hva man velger. Avhenger også veldig på tidshorisonten. Kjøpe ny helt ny bil for så og selge etter to år er nok det minst "lønnsomme", i det tilfellet er nok leasing faktisk mer økonimisk. Mange variabler her.
Andreas Kungreke Var som en fyr sa til meg da eg kjøpte meg Alfa Romeo. Der finst 2 typar bilkjøp. En dårleg deal, og en jævlig dårleg deal. Du har gjort den siste.
presley Synes prisen til A.Gordon er grei.Det er den prisen man må betale for kvalitet. Gordon er 25 år og har mange gode år igjen.Når man ser hva andre spillere går for så er denne innenfor.
Schism Kvalitet er subjektivt. Er ikke det at jeg mener Gordon er så ubrukelig. Han minner litt om Gallagher. God på sine ting, men akk så begrenset. Å betale den prisen. Helt sprøtt.
presley Schism Godt vi forskjellige meninger eller hadde det vært kjedelig 😀 Slike videoer synes jeg er litt tullete.Du kan sikkert finne slike om Kane, Lewandowski, De Bruyne osv.
Schism presley Ja. Og jeg er ikke fasiten. Selv om jeg mener det er for mye å betale for Gordon. Tiden får vise.
Dougie Schism Virker som riktig avgjørelse å sparke Slot, men selve håndteringen; når du har Alonso tilgjengelig, men lar ham gå til Chelsea, fremstår så amatørmessig at bare Vinai og Lange kunne overgått den. Kan godt hende Iraola blir bra altså, sansen for han. Men likevel.
Schism Dougie 100%. Jeg har ingen sterke syn på hvem av de to som er best, men med historien etc så burde selvsagt Liverpool ha hentet Alonso.
ManagerBill Dougie Alonso ville til Chelsea og ikke til lpool,,,,,hva som er årsaken til det,,vet ikke jeg,,,,men om det va lurt trekk gjenstår å se....
Dougie Da Xabi ble klar for Chelsea, var Slot fortsatt Liverpool-manager, og alle kredible rapporter sa at han fortsatt hadde tillit? Kan selvfølgelig være ting har skjedd i kulissen, men virker jo utad som Liverpool har gjort en liten helomvending.
cjmozart Liverpool intervjua jo Alonso før de ansatte Slot og konkluderte med at han ikke passa dem. Tipper det veide tyngre på valget mellom hvilket lag han ville ta over. Selv om han har spilt for Liverpool er han jo på ingen måte local, og har ikke nødvendigvis noen stor emosjonell tilknytning.