Madball De diehard Liverpool folka jeg kjenner, var ikke så gira på Alonso faktisk. Jeg syntes det var litt rart men. De var heller ikke helt fornøyd med Slot men ikke veldig triggerhappy når det gjaldt å sparke ham. Overraskende fornuftig til de å være da tenkte jeg.
Madball Kungreke haha ja faktisk. I nesten 40 år men en kan virkelig lure. Er vel oftest i møte med andres interesser det blir bekmørkt kanskje?
ManagerBill Eze gikk til ars...nalene for å vinne en Euro🏆,,,,men so vann CP en Euro🏆 gud kor deilig 😅😅😅😅
Knut Riktignok ikke den "premier league" vi er vant til, men et godt eksempel på at ting kunne ha vært enda verre.
Atrix Knut Må jo være et eller annet som skurrer. Taper 21-1 mot et lag som fikk et rødt kort etter 20 min 😅 Spiller de med 14 åringer?
Atrix Kungreke Nypan er jo det beste store fra Norge. Litt overraskende at du ikke har hørt om han. Willock spiller for Newcastle. En av de som ikke slo gjennom i Le Arse Ellers så er det ikke så mange jeg har hørt om heller😅 2 stk som jeg vet om
Knut Schism følgende er fra en Ars* kar; men likevel interessante perspektiver på hvilke følger dette kan dra med seg: https://www.facebook.com/share/v/17g9qwWWVk/?mibextid=wwXIfr
Kungreke Atrix Følger ikke med på norsk fotball må jeg innrømme. Det har mistet all sin appell og glisne tribuner sier at jeg ikke er den eneste.
ManagerBill OFFICIAL: Morgan Rogers joins Chelsea on £117m deal from Aston Villa, confirmed. Contract until June 2032 plus option for further year. Oiii,,Brua har vist nok fått feriepenger dei ogso😎