Schism Dessverre en logisk arvtager. Så vet man aldri helt hvordan det går når man tar over for noen som Guardiola.
Madball Schism kan vel virke som om dette var planen hele tiden ift at Chelsea blei pissed på at Maresca prata med andre klubber
Dougie Virker forsåvidt som en bra trener, men lukter Moyes i United lang vei dette. City kommer nok til å vinne igjen, men aldri i livet om de vil fortsette å være så dominante som under Pep.
ManagerBill Dougie En må bare vente på denne 115 brudd straffen,,,blir titler ribbet fra pep og co blir det voldsomme poeng trekk,,,eller en liten pund bot?,,,går X bruatrener inn i ny jobb før dette er avklart,,,nedrykk blir det sikkert ikke,,,
Schism For en helt hinsides sum for en kar som Gordon. Kan se at han kan passe Barcelona, men hjelpe meg.
Madball Schism nei han har ikke Barcelona ''glam'' over seg men en god spiller så på et godt lag kan jeg se at han kan bli en suksess. Da raphinia dreiv å rota med Leeds hadde jeg ikke sett for meg han som Barcas toppscorer heller🤔
Andreas Eg tar min hån av 70 mill tilbake. Han kan være verdt 70 mill mtp kvoter for engelske spelarar for ein klubb som treng det. Om vi kunne svi av 55+ for Solanke, 60+ for Ndombele osv, så er jo Gordon fort verdt 70. Men eg velger å tru at Solanke og Ndombele var litt i overkant dyre vs kvalitet.
Schism Nesten så man skulle tro at det å treffe med riktig manager til riktig tid er viktigere enn kontinuitet…. Vel vel sier man da. Se på Carrick. Det tok han 20 år fra han først kom til United før han fikk sving på sakene som manager.
OysteinS Kungreke 25 år med ENIC har i snitt vært positivt, i tillegg har vi fått et "state of the art" både treningssenter og stadion!