Schism Jeg tenker Salah og Glasner hadde vært fint i januar. En spiller og trener som klager på klubben sin.
Knut Det var nok bevisst. Brente noen broer for å fremprovosere en overgang til Saudi i januar, fremfor til sommeren?
Schism Umulig å si, men jeg tipper det var blod som boblet litt. Er jo ikke helt uvanlig der hvor han er i fra - på godt og vondt. Ikke første gang Salah er litt heit i toppen heller - selv om dette var noe ganske mye mer. Synes det er litt deilig at han ødelegger sitt omdømme. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig om andre lags spillere, men Salah har alltid vært noe av det minst sjarmerende.
Madball United er i gang igjen. Gunstig å få særs tvilsomme straffer igjen men wolves er så dårlig at de ikke trenger de egentlig
ManagerBill Slot "Mo er tilbake i troppen mot Brighton,,"Skal sjå om Slot har baller til å sette han på benken,,,bare å gle oss til intervju etter kamp 😂
ManagerBill Ulvene har missforstått fuuuuulstendiiiig,,,,Lite tips,,,score på motstander sitt mål.ikke eget......Tydeligvis steike vanskelig 🤣🤣
presley ManagerBill Håpløst lag, ikke rart de ligger nederst på tabellen.Du snakker meg om, to selvmål og det ene godt inn i overtiden. Det første selvmålet er keeper uheldig.Tror nok ulvene ryker ned.
Madball Schism det jævligste er at det er mye i det. De fleste tenkte akkurat det samme I samtiden. Kan ikke komme på et annet lag som har hatt mer tur med dommeravgjørelser i helheten de 35 åra jeg har fulgt engelsk fotball tett. Liverpool har hatt sine perioder, Chelsea det samme under Mourinho(første perioden)
ManagerBill Madball Helt korrekt...Vi hugser alle Spurs scora på Oldisheimen,,ballen gikk over halv meter over mållinja, mål??neida, vi va tross alt på bortebane mot scum...
Andreas Kungreke Hæ? Liverpool får jo alle avgjerdsler i mot seg heile tida? Stakkars Liverpool. Synd på dei.
Schism OsvaldoArdiles Vanskelig å si. Wenger var jo fæl til å sutre en periode så helt usannsynlig er det ikke.