Andreas Den fighting spiriten Villa har. Og deiras måte å spele fotball på. Det skulle eg ønske vi kunne komme i nærheten av en dag. det 2-1 målet er rein vilje. Og eg elska det.
CWaddle Så ikke matchen men ser de puttet 5 min på overtid. Håper det var lagt til 2 min så det ble litt Arteta grining 😂
Schism Liverpool er et lag med vinnerkultur og ledere. Derfor de klarer å snu slike kamper - i motsetning til oss. Bare å bøye seg i støvet.
Schism Kungreke For all del, men mot et lag med den kulturen og med så mange ledere i laget som Pool kan man ikke forvente at Leeds skal kunne stå i mot. Ærlig sak.
ManagerBill Kungreke Haha,,Sager faen meg av greina han sitter på,Herrefred for en idiot....han er ferdig..Du går ikke ut offentlig mot treneren din,du tar det under 4 🙄
Madball Ser ikke helt for .eg at det ender godt for Sarah denne gangen. Rart hvordan du kan si hva du vil når du er på topp mens når laget sliter og han ikke scorer blir det nok et helvete
presley Nå ser det ikke som Salah har en fremtid i Liverpool.Han er vel ikke den eneste som ikke har levert for Liverpool denne sesongen.Van Dijk har vel vært en skygge av seg selv. Ville dere tatt Salah på lån ut sesongen?
ManagerBill presley Send han ned i Sandkassa,,,når du er so jækla høg på pæra,attpåtil spiller skitdårlig.og klager på dette aksp.jeg ikke....Hvem faen trur han er?!!,,,Mesias fra Egypt som er på topp uansett...