ManagerBill Har no sett AV kampen vs scum... Må bare si at dei er Tittelutfordrer topp 3, 3p bak ars...nalene,,,Imponerende bare å bøye seg i støvet 👏👏👏
Schism Klarer ikke helt å bry meg om hva Villa holder på med. Et lag som i sommer viste lavere ambisjoner enn hva selv vi gjorde. Looooosers som man sier.
ManagerBill Madball 7 på rad,,,10 på rad i alle turneringer,,Spurs møter dei i FA cupen,, Steik der skal Spurs få kjørt seg,,,vi heng faen ikke ihop...villfarelse over alle 3 ledda,,...
Knut Selvfølgelig argumenteres det for at det må granskninger til når det er Lpool det blir gjort "urett" mot... https://www.nettavisen.no/sport/i-harnisk-etter-skrekkbildene-av-alexander-isak-ma-straffes/s/5-95-2793475
ManagerBill Knut Herrefred dramatisk ja, Spurs må straffes,flyttes ned til League 2....+Million bot,,,,Uffa meg,,, vi må forstå at når en er i berøring av en Lpool spiller,, so blir gult rødt osv...til motstander,,,🙄...
Atrix Knut Husker godt taklingen på Rose da han skåra mot Chelsea. Tror det er 10 år tilbake da vi vant 5-3. Vi skrek sjøl da Rose skåra men at Ivanovic ikke fikk kort en gang. For det burde nesten vært rødt. Men selvfølgelig så blir det mer ramaskrik når det handler om Liverpool enn oss Er faktisk sant det eksperten sier om at dersom spilleren som scorer og som samtidig blir grise taklet, så får ikke den som taklet verken gult eller rødt
ManagerBill Atrix bra han scora da,,,ellers hadde både cuti og VdV vært ute noen kamper,,,da hadde vi revna fullstendig i forsvaret,,
OysteinS Schism fantastisk, å kjøpe spiller på løpende band sikrer success og trofeer, det forstod ikke Levy...
Dougie Hva enn Levy har drevet med de siste åra har fått oss fra å være Champions League-finalist og gjenganger i topp 4 til å nesten bli en dumpekandidat. Så mange veier til Rom osv.
Andreas Eg saknar tida under Sir Alan Sugar. Var deilig å ikkje ha vore i godt selskap på enormt lenge. Den mørke tida på slutten av 90 talet hadde vore noko. Ikkje berre var Levy dårleg på å handle. Han gav oss også forventningar om å være i det gode selskap i Europa. Judas
Dougie Andreas Ble nok i overkant mye «agn» fra meg der. Poenget er uansett; at United har mislyktes med en strategi betyr ikke at noe annet er fasit. På samme måte som Levy har gjorde både mye bra og en en del kritikkverdig under hans tid (selv om han i det lange løp selvfølgelig har bragt klubben fremover). Utover det må vel United være unntaket som bekrefter regelen. Sitter ikke på konkrete tall, så blir (kvalifisert) synsing. Men det må det være en ganske klar sammenheng mellom pengebruk og suksess i fotball? Om ikke man allltid lykkes med enkeltspillere, så i alle fall på lengre sikt. City, PSG, Chelsea og egentlig alle andre storklubber? United er jo egentlig et ganske spinnvilt tilfelle mtp hvor mye penger de har brukt og hvor lite suksess de har fått igjen for det.
Knut Hadde vært stas om vi snart igjen kunne ha prestert noe lignende det Villa gjør på Emirates i kveld. Ingen garanti at de får med seg noe, men spillet og innsatsen så langt er prima.