Schism United henta inn Johnny Evans og han er foretrukket fremfor Maguire, den dyreste forsvarsspilleren i fotballens historie 😂

Kungreke

Helt sprøtt. Nå liker jeg Evans, men Evans og Reguilon på venstre. Kan godt være at Hannibal er det neste store, men sterkt tegn på desperasjon. Og selv med disse på banen er benken helt ordinær.

Da har jeg ikke tatt med en feit Casemiro og en McTominay som så lovende ut for noen år siden, men som er blitt gjennomsnittlig hvis man er snill.

Jeg liker Rashford, men han er også en spiller med store svakheter. Løper fortsatt med hodet ned. Højlund kjenner jeg ikke godt nok enda, men ser jo lovende ut. Omtrent alt de har.

Manchester, byen hvor fotballen drar for å dø. Enten i endeløs frustrasjon eller med kjøpt suksess ingen lar seg imponere av.

Griseflaks at de ikke ligger under.

Liker han italieneren til Burnley. Kun 19 - verdt å følge.

Fantastisk fin scoring av Fernandes selvfølgelig men på ingen måter imponerende av manure. At Johnny Evens må inn å redde de og faktisk gjøre de til et bedre lag sier mye. Uten at man på noen måte kan kritisere han for det. Selv om det er Early days i ligaen vil jeg fortsatt si at jeg blir skuffa om vi ikke havner over de i Mai

Så ikke andre, men United var svært svake i første. Vinner kampen på et fabelaktig mål. Ikke helt uvanlig det selvsagt - at de «beste» lagene har individuell kvalitet som gjør at de vinner slike kamper på at Fernandes skårer, mens Burnley brenner større sjanser.

Chelsea har gode spillere som ikke fungerer. Usikker på om United er i samme posisjon - samtidig som de egentlig ikke burde være noe dårligere enn i fjor. Dog enig i at nå blir jeg veldig skuffet hvis vi ikke havner over de på tabellen. Og med den starten Chelsea og Newcastle har hatt betyr det i praksis at vi bør ha en veldig god sjanse på topp 4.

Lag som Brighton, WH og Villa kan «overraske», men alle de skal slite med Europa.

Hadde vært veldig fint med U mellom Chelsea og Villa nå. Vil virkelig ikke at Chelsea skal få litt flyt.

Forøvrig rimelig spesielt kampoppsett denne helga. Alle de gode kampene klokken 15:00 i dag.

Mulig Pochettino må gjøre noe som ikke har skjedd siden 2019 for å berge jobben…..

Knepen borteseier for Newcastle ser jeg 😉

CWaddle

Tror dessverre Chelsea klarer å holde seg unna nedrykk. De tre nederste samt Wolverhampton er særs svake. Wolverhampton bør ha gode nok spillere til å komme seg unna bunn 3, men kan noen av de andre ta igjen Chelsea? 😁

Kungreke

0-4-7 eller noe slikt siden Fulham i januar 2019. Helt utrolig.

Romano:

⛔️ “Jadon Sancho has been banned”

According to the Mirror, Jadon Sancho has been banned from all first team facilities at Man United.

“…and it also includes the team dining room” 😧🍽️

The only way back is for Jadon to apologize.

Det er litt av noen egoer i denne bransjen 😅

Rimelig spesiell historikk på karen også.

Som med Alli er jeg forsiktig med å ha noen sterke tanker om dette, men som fotballspiller er han på vei til å gjøre seg selv uvesentlig.

Blir interessant å se hva han gjør - går han full Bogarde eller prøver han å komme seg videre? Hvem vil ta han? Mange Spursfan ønsker fortsatt å ta en sjanse virker det som - håper virkelig ikke det skjer.

Schism Mange Spursfan ønsker fortsatt å ta en sjanse virker det som - håper virkelig ikke det skjer.

Det kommer litt an på prisen tenker jeg. Går det så langt som at han nærmest gis bort så står nok klubbene i kø. Også vi antar jeg.

Cuti

Egentlig håper jeg folk flest har begynt å lære at å ha en tropp som fungerer er det viktigste. Sancho har en tvilsom historie helt fra da han i følge Guardiola løy til City om at han skulle bli værende før han dro til Dortmund.

Så blir dette med forbehold om at det ikke er Sancho som er problemet. Jeg kjenner ikke disse sakene fra innsiden osv.

Selv med det forbeholdet er det veldig lenge siden Sancho har vært på et nivå hvor vi har nytte av han. Så han mye det siste året i Dortmund og det var ikke den samme Sancho som de to årene før. I United har han fått mange sjanser, men sjanseløst stort sett heletiden.

Schism Jeg kjenner ikke historien bak godt nok. Men Sancho fra Dortmund er nok aktuell for de fleste lag i PL.

Så er det alt som tyder på at han har slitt bak kulissene i United. Mye rykter om alt fra depresjon til laber innsats på feltet osv.