United var helt fiksert på Sancho. Litt som vi var med Traore. Forsåvidt ikke en helt tåpelig sammenligning - selv om jeg ikke påstår at Sancho ikke potensielt er bedre enn Traore - så hadde Traore også en periode hvor han var veldig god. Noen som tror at han skal finne tilbake til 19/20-formen?
Jeg vet ikke hvorfor noen spillere er slik. Å være så ekstrem som Sancho hvor han faktisk var verdensklasse (i alle fall for alderen) for så å miste det ganske kraftig er ikke normalt, men veldig normalt at spillere viser talent, være seg Traore, Winks etc. for så å aldri helt komme tilbake.
Vet ikke hvor mange som finner tilbake til seg selv igjen? Finnes opplagt noen (kan argumentere for at Bentancur og Kulusevski er to slik - riktignok to man aldri stilte spørsmål ved hva gjelder profesjonalitet osv. - samme med Bissouma), men ofte føles det ut som at spillere som har vist potensial tidligere hopper rundt fra klubb til klubb senere - hvor alle tenker at akkurat de skal være klubben som får vedkommende tilbake på riktig spor.
Jeg er ikke 100% mot Sancho, men som tidligere nevnt skal vi gå den veien må vi gjøre rimelig ekstremt nøye undersøkelser for å være sikre på at det ikke blir det samme på nytt her. Da tipper jeg at med hans lønn osv at det ikke er en spiller å ta sjansen på, men det er tipping - kan ikke vite.