Januar vinduet er mareritt har Levy sagt en gang, det stemmer nok ganske godt.Utrolig vanskelig å skaffe nye spillere, men det er vel uansett lov å håpe på et kjøp eller to.Dette er også sjansen til å kvitte oss med noen spillere.Det er viktig at Levy utnytter hver eneste vindu nå.
Vil ha egentlig ha inn 3 spillere inn, men det skjer nok ikke.Jeg håper vi kan få inn to.
Da tenker jeg på en høyre vingback og en kreativ midtbanespiller.Setter selvsagt ikke nei om det skulle komme inn en midtstopper.
Men her gjelder å se hvem som tilgjengelig.Skulle det dukke opp en midtstopper av klasse så må vi selvsagt gå for han.Det som utrolig viktig er de vi får inn er vinnere og/eller ledere.Vi trenger sårt spiller som gir alt for vinne kamper.
Vi er mer eller mindre desperate etter en solid høyre vingback og jeg må innrømme at jeg var overrasket at Conte ikke kjøpte en i sommer.Har stor tro på det skjer nå.De to Conte bruker er ikke gode nok, såpass ærlige må vi være.Doherty er et hav foran Royal, men ikke så god at bør spille fast for oss.
Den kreative på midten er også et stort savn, vi trenger en Eriksen/Modric spiller inn.Det er mange gode offensive spillere som også jobber godt defensivt.
Maddison blir nevnt leser jeg og han tar jeg.God spiller som har vinnervilje og topp innsats.Slår gode dødballer og en god skuddfot.
Som sagt så sier jeg ikke nei til en midtstopper heller.Vi var vel nærme Bastoni i sommer og en spiller Conte ville ha.Blir ikke overrasket om prøver oss igjen.
Vet lite om han, men etter det jeg lest så skal han være kanonspiller.Får mer eller mindre bare skryt.Nå det er sagt så er alle overganger mer eller mindre gambling.
Vi har for mange spillere som ikke har en fremtid hos oss.Spillere som ikke gir alt for oss.Spillere som sikkert vil vinne, men vil ikke legge ned innsatsen som kreves.Vi kan ikke selge alle i et vindu, det sier seg selv.
Spillere jeg vil selge i Januar.
Sanchez:Et stort talent når han kom, han har ikke greid å utvikle seg.Han har heller falt et par hakk.Ser veldig usikker ut hver eneste minutt han spiller, ikke god med ball i beina.Får de enkle ting til utfordrende ut.Tar null ansvar på banen, null vinnervilje.Dette er spiller vi bør selge i Januar vinduet.Vi kan hente Rodon tilbake på lån hvis vi trenger backup.Vil vel egentlig ikke se han på banen mer.
Royal: Dette er trist.Etter det jeg har hørt så trener maksimalt + egentrening etterpå.Om det stemmer er jeg langt fra sikker på.Han prøver jo, men han blir dessverre ikke bedre.Det kommer til en punkt der vi må si at dette holder ikke.Han vil så mye, men får det ikke til.Samme som Sanchez, vil ikke se han på banen mer.
Doherty:Egentlig grei backup, men det er alt.Bedre en Royal, men jeg mener han ikke god nok til spille fast.Kan selge han hvis vi får inn en solid vingback og er villig til bruke Spence som backup.
Moura: På tide å la han gå.Gjør mye feil når han først spiller, han skal bare gå forbi en til.Han har ikke helt oversikten når han går med ballen, løfter ikke blikket sitt.Selge nå og vi kan få litt penger for han.Vi har andre spillere som kan ta over hans rolle.
Er det mulig å kvitte oss med de vi har på lån, tenker mest på Ndombele, Winks & Lo Celso.Få inn litt ekstra penger og ikke minst kutte ned i lønnsutgiftene.
Lån:Spiller som ikke blir brukt må vi låne ut.
Spence: Får ikke mange sjanser, mye bedre å låne han ut.Så bra ut mot Forrest, men er han med i planene denne sesongen.
Sarr:er mye lengre unna enn Spence.Kan ikke huske han har vært på banen denne sesongen.Han må lånes ut.
Tanganga & H.White må sterkt vurderes om vi skal låne dem ut.Har vel ikke fått noen minutter hos oss uansett hvor mye skader eller slitne de andre spillerene er.