Det vil jeg si er både og. Like mange Grealish som Haaland etter mitt syn.
Samtidig som spillere sjelden er helt natta fra start. I den grad man kan si noen av våre har vært «natta».
At ikke Richarlison og Bissouma skal bli bedre har jeg veldig liten tro på. Men jeg trodde jo også en kar som Sanchez skulle bli god. Så knapt slik at jeg alltid har rett.
Vi har etter mitt syn låst oss litt fast med den troppen vi har. Udogie kommer på venstre. Og vi har Sessegnon. Vi kjøper knapt flere der uten å selge Sessegnon. Det skjer ikke. På høyre elsker fortsatt Conte Emerson. Kan jo bare håpe at Emerson selges.
Foran er det ikke plass til flere. Måtte evt være en hybrid nr 8/10 ala Zaniolo.
Bakover har vi nok spillere, men nå som Romero også er dårlig så er :kr;kr;kr3) Dier det beste vi har. Dier er blitt god han, men noen verdensstjerne blir han aldri. Der blokkerer nå Lenglet for kjøp. Kan bytte ut Tanganga med en engelsk, men usikker på hvor mye det hjelper.
Liten tro på at mye skjer i januar. Kanskje en Zaniolo.
Så må Conte bare forstå til sommeren at Sessegnon og Emerson må ut. Samt at man ikke kan ha Dier, Sanchez, Lenglet og Davies (håper Romero våkner igjen). Man kan ha to av de fire, men ikke fire slike. Dier og Davies kan bli. Sanchez og Lenglet må oppgraderes.