Lett å finne argumenter for begge deler. Noen ganger ser man også at kvaliteten er der uten at det materialiserer seg gjennom statistikk også.
Vi traff svært godt med Bentancur, Romero og Kulusevski. Fellesnevneren for disse er erfaring fra storklubber i en solid liga, landslag og CL.
Jeg mener det skal være mulig å finne flere slike. Sommervinduets skuffelse for meg så langt et Bissouma. Har til tider herjet i PL i flere år. Men virker å ha mistet litt gnisten etter å ha fått overgangen til en større klubb. Noen trives bedre som stor fisk i liten dam, enn motsatt. Perisic tror jeg helt ærlig er over toppen. Italia eller Tyskland passer nok bedre for han. Så funker han ikke denne sesongen så blir neste enda verre mtp alderen. Richarlison ser jeg på kvalitetsmessig som ren backup til de tre foran, så sånn sett fyller han rollen. Lenglet er en nødløsning som dessverre ikke er særlig bedre enn Davies og som blokker litt for nye fjes i januar.
Som jeg skrev tidligere ang. vingbackene (og som @Schism også er inne på) så bør vi selge Sess, Doc og Royal og erstatte disse med to nye. Så har vi Perisic (som vi ikke blir kvitt nå pga. lønna), Spence og til neste år Udogie som backup.