Cuti Tviler sterkt på at Conte roterer mer enn strengt nødvendig pga. skader. Romero sliter vel fysisk. Ellers blir det mye av det samme tenker jeg. Ikke sånn at spillere som Spence plutselig får sjansen.
CWaddle Noe rullering ble det jo, men ingen unge og lovende i god Tottenham (Conte) ånd. Er du ung nok er du dårlig nok.
cjmozart Skipp fra start om ikke annet. Lloris Sanchez-Lenglet-Davies Emerson-Skipp-Bissouma-PEH-Sess Son-Kane
Cuti Bare vi slipper å se Bissouma på krabbegir igjen og Skipp som akkurat er litt for sein og liten inn i alle situasjoner så kan vi kanskje vinne midtbanen. Er jo tross alt meget svak motstand i dag.
John_chef Det er lenge siden jeg har sett en kamp hvor vi storspiller i to omganger. Tviler sterkt på at det skjer i dag også. Og den forsvarslinja, gud bedre!😬
Cuti At vi spiller med tre stoppere kan man si mye om. Når de tre stopperne er Sanchez, Lenglet og Davies blir det bare komisk. To av de på banen samtidig hadde vært mer enn nok🤣
John_chef Forstår ikke poenget med å bruke Son på dødballer. Han er ikke så ekstremt god på dem og når vi bare har to som kan lage mål utpå der, så bør dem kanskje være forran mål
Ginola14 John_chef Vært mye rart i dag ja. Men synes han har levert gode cornere tidligere i år. Milevis bedre enn Eriksen
cjmozart Når Royal spiller som dette er det litt som å starte 10 mot 11. Når de resterende 10 virker å være i pre season-gir så blir det håpløst
John_chef Ginola14 Enig i gode cornere, men når han tar frispark fra 40 meter og triller den i støtte. Da har jeg problemer med å forstå poenget.
John_chef Ser jo tydelig problemet når Kane sender Son på løpetur og resten av midtbanen står planta med hoftefeste og ser på.
Cuti Mangelen på kreativitet er vel noe de fleste av oss supportere har sett leenge. At de som har betalt flere titalls millioner i året ikke ser det er skremmende.