Schism Skal sies det for meg vil også komme litt an på helsa til Kulusevski. Hvis han er ute eller egentlig ikke bør spille så blir det håpløst å starte med tre foran når man ikke har bytter man kan gjøre. Da har man ingen måte å forandre kampen på utover ved å sette inn Kulusevski/Richarlison. Gil er der, men blir vel mye å be om.
Cuti Med skadefri tropp tipper jeg vi hadde kjørt på med 5-4-1 som vanlig, men dersom Kulu er ute få blir det fort 5-3-2 noe som kan bli litt sårbart.
Osvaldo Here is our team to face Arsenal today... Starting XI: Lloris (C), Royal, Romero, Dier, Lenglet, Perisic, Bentancur, Hojbjerg, Richarlison, Son, Kane. Substitutes: Forster, Sanchez, Doherty, Spence, Sessegnon, Bissouma, Skipp, Sarr, Gil.
Schism Ikke at det er «skandale», men synes det er merkelig. Hvis vi må jakte mål har vi veldig lite å bytte med. Forsåvidt det samme hvis vi leder og ønsker litt friske bein foran for å jakte defensivt og kontre. Får håpe Richarlison tar med seg skåring og målgivende-formen fra landslaget. Tror uansett vi taper. Og bortsett fra borte mot City er det sjelden jeg tror vi taper før kamp. Men det laget der i den formen vi har vist ser jeg det som overhengende sannsynlig at vi taper.
presley Nå må vi ikke vise for mye respekt.Virkelig trø til og vise at vi er på banen.Gi dem kamp i hver eneste duell. Jeg har tro på poeng her, det skal vi alltid ha
Knut Hmm. Likte ikke Conte sin kommentar om Moura. Later som om skaden hans ikke går over... Dog later det til at Deki sin skade ikke er noe superalvorlig.
Dougie Bedre med etterhvert ja. Greier faktisk å spille oss fri et par ganger - omtrent første gang denne sesongen? Skjønner riktignok ikke hvorfor vi aldri presser høyt. Burde være mulig å variere litt mer.