Vi møter topp laget i PL.Arsenal har vist storform til nå og levere god fotball.På hjemmebane har de vunnet alle kampene (3 kamper).De har møtt Leicester, Fulham & A.Villa, Målforskjellen er 8-4.Ikke de tøffeste lagene, men de skal slås de også.
Det blir garantert en tøff kamp.
Vi er heller ikke dårlig form og vi har sjans på poeng her.Her gjelder det å være på vakt og følge med fra første sekund.Vi har ikke råd til en dårlig omgang som vi sett litt for ofte denne sesongen.
Arsenal står normalt høyt med forsvaret sitt og det gir rom på kantene.Noe vi har utnytte før mot dem.Er rimelig sikker på at de gjør det samme i dag.
For meg så er det helt klart, vi må ha 3 på midten.Vi er sårbare på midten, det har sett i andre kamper.
Vi har to spillere som fort kan få rødt kort her.Romero og Richarlison elsker nok slike kamper og dermed en også en fare for rødt kort.De kan fort gå ei kule varmt i dag.
Jeg tror det blir røde kort i dag, minst et et.Om det blir oss eller Arsenal er usikkert.
Loris er usikker ser jeg, men det vel fair sjans at han starter.Trenger han i slike kamper.
Kulusevski er også usikker.Han er vel mer tvilsom.
Lloris
Romero-Dier-Davies
Royal-Bissouma-Bentacur-Højbjerg-Perisic
Kane-Son
Mulig litt defensivt, skulle gjerne fått plass til Richarlison.Mulig bytte han med Royal, vi trenger en spiller som han i dag.Hvis Kulusevski er frisk, kan også han ta Royal sin plass.Royal er veldig god når han kun fokusere på den defensive jobben.
Vil ha de tre på midten, vi kan ikke la Arsenal få styre midtbanen med Ødegård i spissen.
.