Tror ærlig det er snakk om at Conte selv går med på å gå. Tipper utblåsningen kommer som et resultat av litt redusert energinivå etter sykdom samt dødsfallene blant hans venner. Tipper det er derfor teamet hans fullfører sesongen også, at det ikke er noe vondt blod og at Conte er 'sykmeldt' ut året rent juridisk sett.
Antonio Conte
Sier alt om hvor feil denne mannen var.
Nunoesque....
Ikke helt uenig, men to som skal danse her - er det også noe feil med kulturen i troppen?
Og noen ganger går det bare feil - det passer ikke. Trenger ikke være så veldig dramatisk. Selv om jeg skjønner at noen har veldig interesse av å gjøre det dramatisk. Conte er opplagt ikke helt "feil" alltid for alle.
- Redigert
Conte var uansett hvor mye du liker å vri og vende på ting, helt feil for oss.
Du bommet ganske kraftig på spådommene dine om Conte
Ja, sikkert
Schism Jeg er fortsatt optimist, men jeg er veldig overrasket over hvor, etter mitt syn, dårlig Conte har håndtert starten av denne sesongen. Jeg håper det er fordi folk som Bissouma trenger med tid med det taktiske. At Conte ikke ønsker å ødelegge hans selvtillit osv. før han er klar. At vi utover i sesongen vil se en mye mer aktiv Conte med tanke på å bruke benken. Hvis ikke er jeg redd dette kan gå veldig galt veldig mye raskere enn man kunne drømme om bare for 1 mnd siden. Litt Tom Nordlie i Start - hvor han i praksis drepte a-laget fysisk ved å ikke bytte og alle motivasjon til resten av samme grunn. Det fungerer i en periode, men ikke i lengden.
Min første post om Conte i denne tråden. Bommet grusomt der gitt
Jeg var vel heller blant de som ikke var så voldsomt nervøs da det i en periode var bekymring for at Conte skulle dra hvis klubben ikke støttet han nok.
Men for all del - ikke noe nytt at du bare finner på ting.
Schism Han må selvsagt få mer tid. Og ikke slik at fremgang nødvendigvis er lineær. Så har på ingen måte gitt opp Conte, men hadde forventet mer nå. Borte mot Arsenal er en ting, men generelt har vi hatt flaks med poenghentingen. Hadde vi hatt dette spillet og fem poeng mindre ville det vært mye styr rundt klubben nå. Og jeg er redd vi kommer dit.
Enda en fullstendig skivebom - er jeg blitt helt Frode Andresen på siste stå?
Antonio Conte had his Tottenham Hotspur squad doing two kilometres of running before each match, leaving the team very confused.
- Redigert
Schism Så er det vel ganske tydelig at Conte ikke vil noe sted. Er ikke slik at større jobber enn Tottenham vokser på trær heller.
Schism Ser fortsatt ingen grunn til å sparke Conte.
Schism Aldri hørt Conte sutre som Sutretino.
Schism Hva gjelder utvikling under Conte er det egentlig litt rart hvor mange som individuelt er blitt bedre.
Schism Personlig er jeg egentlig positivt overrasket over hva Conte har gjort med spillere individuelt. Hans rykte er jo mer at han trenger "roboter" som er ferdigutviklete som skal gå inn i et veldig lite fleksibelt system. Det vil jeg si ikke er helt riktig.
Dette er faktisk skrevet i 2023.
- Redigert
Kommentar 1: 7 januar - hva er så fryktelig feil med den kommentaren?
Kommentar 2; 15 januar - ingen spådom - og igjen - hva er så fryktelig feil med den kommentaren?
Kommentar 3: 15 januar - du får bare dokumentere når Conte, på det tidspunktet, hadde sutret.
Kommentar 4: 17 januar - og som vanlig klipper og limer du helt på bærtur.
Schism Hva gjelder utvikling under Conte er det egentlig litt rart hvor mange som individuelt er blitt bedre. Højbjerg, Davies, Sessegnon, Bentancur etc. - men vi som lag er svake. Selvsagt har det at Son er gått fra verdensklasse til ubrukelig mye å si her, men allikevel litt rart.
Kommentar 5: 18 januar - og Dagbladet-"journalisten" Cuti er som vanlig i gang.
Schism Personlig er jeg egentlig positivt overrasket over hva Conte har gjort med spillere individuelt. Hans rykte er jo mer at han trenger "roboter" som er ferdigutviklete som skal gå inn i et veldig lite fleksibelt system. Det vil jeg si ikke er helt riktig.
Så er det "motsatte" også litt sant synes jeg. At hans evner til å få et lag til å bli bedre ikke har vært like gode som jeg trodde (enn så lenge i alle fall - synes det var ganske lovende i starten).
Dette startet med at mine "spådommer" rundt Conte var feil - til dette? Cuti-spesial. Kaste ut jalla for så å ikke kunne dokumentere noe av det.
Som forventet ingen selvkritikk av skivebommene. Da legger vi den død.
- Redigert
Det er "skivebom" å ikke se noen grunn til å sparke Conte i januar? Og hvor er spådommene?
Selvsagt ganske uinteressant for resten av forumet, men er fascinerende hvor mye sprøyt du klarer å lire ut av deg. Blir vel fort slik når man har en så fleksibel hukommelse og immun mot fakta. Du mener vel kanskje fortsatt at Perisic ikke ga noen mening å hente?
Ikke at jeg på noen som helst måte vil påstå at alle mine "spådommer" (som det er særs sjelden jeg kommer med) alltid vil slå til. Jeg tror ikke verden er så forutsigbar.
Får vel bare ligge. Lite som stopper deg fra å poste mer sprøyt fremover uansett.
- Redigert
Du glemte uintelligent og hjernedød denne gangen. Hva annet er det du bruker å si når du er uenig? Jalla? Det og sprøyt fikk du vel med deg denne gangen også
Jaja. Det står nå der svart på hvitt.
Men nå legger vi Conte død, en gang for alle.