Det morsomme er at Conte «leverer til stryk» med spillere som Cuti mener er dårlige - samtidig som vi er en tvilsom straffe fra å midlertidig ligge på tredjeplass.
Blir noe som ikke helt henger sammen der.
Vanskelig å si noe særlig sikkert om intensjonene til Conte. De som ikke liker Conte vil følge Karlsen selvsagt. Hvor mye av sitt ettermæle redder han? Han har allerede et rykte som visstnok gjorde at en klubb som United ikke ville ha han. Tror de som sier slikt at Conte nå gjør seg mer attraktiv for klubber som United? Jeg vil si sannsynligvis ikke.
Etter å ha sett hele «Hode i klemme» så minner dette mye om Fritz Aanes. Personlig liker jeg Fritz, men det er frustrerende å se hvordan det virker som han kunne gjort verden så mye enklere for seg selv hvis han bare hadde justert seg bittelitt. Conte virker til å ligne Fritz. Høye krav og et enorm ønske om å skape noe. Jeg tror ikke at det å bli «full kompis» som Eren i den serien virker til å være er noen løsning, men noen ganger trenger opplagt folk bare å føle litt støtte for at man skal klare å få ut alt - for at utøvere skal slippe seg fri. Jeg tror Conte som Fritz føler seg litt sveket og lei. Virker ikke helt urimelig at det ligger noe i det. Selv om vi nå ikke er så dårlige som det noen ganger kan virker så føles det også ut som vi kunne vært så mye bedre. Da er min største irritasjon med dagens situasjon at klubben må ta et valg. Enten så må Conte ut eller så må han signere en kontrakt - og Conte må bare vrake de han ikke liker (litt usikker på hvem det er).