Schism Enig, så sant det var en tilfeldighet at han ble frisk nå i siste sekund før landslagspausen.

Knut

Alt tyder på at han nå vil prøve å spille seg inn her. Helt sikker på at han kunne «skreket» seg ut i sommer hvis han ønsket det.

12 dager senere
    en måned senere

Postecoglou on Lo Celso:

“I looked at Gio really well before I got here, both here at Tottenham and his spells at other clubs. You can see he has certain qualities. He’s had a disruptive season for us. He’s had a few injuries, he hasn’t really had a clean run at it.

He’s one of a number of players that that has happened to. But you can see technically he’s a very creative player.

He works hard for the team. He’ll get an opportunity over the next few weeks to hopefully come in and make an impact."

Madball selv reagerer jeg mest på formuleringen. Mulig man ikke skal ta det for bokstavelig, men snakker han om innhopp og ikke mulighet for å starte eller misforstår jeg?

Hvorfor får han ikke starte i 10-rollen? Hvem andre har vi i laget som fungerer bedre der? Evt. Kulu og til nød Bentancur(benta er 8’er). Dyp 3’er funker dårlig. Blir for lite press mot motstanderen.

9 dager senere

Hvem bryr seg om dette. Prinsesse håland må ta seg en bolle, begynner å miste sjarmen han hadde i mange år og beveger seg inn i blære-sona.

Virker jo temmelig tåpelig, men kun en kar som er komfortabel med situasjonen gjør noe slikt. Måtte han holde seg skadefri!

Knut jeg syns det ser ut som Lo Celso vil gratulere med 1 poeng 😂

Imponert av utviklingen til denne karen. Til tross for den gode starten til Sarr og Biss, kan vi faktisk ende opp med Bentancur, Maddison og Lo Celso som førstevalg på midten. Snakker vi luksusproblem? Av de fem, er det én som er ny, og tre som Conte nektet å bruke. Håper han fortsetter utviklingen!

Utfordringen da blir vel at både Højbjerg og Skipp er for gode hver for seg til å være 6-7 valg.

Er enda ikke overbevist, 10-15 kamper til så har vi mer data.

Mabbutt Ja, jeg ser dette. Bare veldig viktig for meg å jekke ned alt av forhåpninger hva gjelder denne karen. Han er som Lamela uten Karismaen, men bedre work rate enn dumbo.