Samtidig tar jeg denne slags rapporter med en stor klype salt.

6 dager senere

Var ikke god mot Bournemouth synes jeg, men helt fin denne. Han kan jo også spille dypere hvis det blir vanskeligheter med skader. Grunnen til at vi kjøpte Ndombele var vel når han runna Lo Celso som da var DM for PSG 😆

22 dager senere

Tror fortsatt ingenting på slike rykter, men opplagt at han ikke vil ende opp som Sanchez ved å være evig i klubben uten å spille.

Nå må han vel bli frisk igjen så får vi snakke. Maddison i andre mot SU var ikke akkurat perfekt så en Lo Celso i form har fortsatt en nytte.

Tipper Gio er ganske stressa for plassen sin på landslaget, og skjønner at han må spille jevnlig for å ha en sjanse der.

Så gjenstår det å se hvordan ting utvikler seg i høst. Må definitivt vise mer når han får sjansen, og (ikke minst) holde seg skadefri.

Har null tro på denne spilleren i Tottenham skjorte. Bare å selge.

17 dager senere

Tatt ut i Argentinas landslagstropp. Rimelig håpløst hvis han kommer skadet tilbake til oss igjen...

Men håper han får spille litt. En av få internasjonale som trenger litt kamptrening.

Schism Enig, så sant det var en tilfeldighet at han ble frisk nå i siste sekund før landslagspausen.

Knut

Alt tyder på at han nå vil prøve å spille seg inn her. Helt sikker på at han kunne «skreket» seg ut i sommer hvis han ønsket det.

12 dager senere
        en måned senere

Postecoglou on Lo Celso:

“I looked at Gio really well before I got here, both here at Tottenham and his spells at other clubs. You can see he has certain qualities. He’s had a disruptive season for us. He’s had a few injuries, he hasn’t really had a clean run at it.

He’s one of a number of players that that has happened to. But you can see technically he’s a very creative player.

He works hard for the team. He’ll get an opportunity over the next few weeks to hopefully come in and make an impact."

Madball selv reagerer jeg mest på formuleringen. Mulig man ikke skal ta det for bokstavelig, men snakker han om innhopp og ikke mulighet for å starte eller misforstår jeg?