- Redigert
Giovani Lo Celso sin tråd.
Giovani Lo Celso sin tråd.
Delt her. Gull om en PL-klubb med pengesekken det medfører ønsker å kjøpe Gio. Samtidig klarer jeg ikke helt løsrive meg fra tanken om at han kan bli en nyttig brikke under en ny manager.
Helt supert om vi faktisk får solgt en spiller vi tilsynelatende ikke har bruk for igjen.
Men at en som spiller fast på Argentina er ubrukelig for oss sliter jeg med å akseptere.
Jøye. Var storfan av Lo Celso den perioden han storspilte under Mourinho, men skal innrømme at jeg hadde gitt opp han for oss.
Kan fint tro på denne. Så lite snakk om nye midtbanespillere. Litt usikker på om vi kan beholde både Lo Celso og Ndombele uten at noen går ut, men hvem vet. Kan selvsagt sende ut Gil og la Maddison spille ving hvis vi skulle få problemer med skader etc. høyere opp i banen.
Schism Jøye. Var storfan av Lo Celso den perioden han storspilte under Mourinho, men skal innrømme at jeg hadde gitt opp han for oss.
Tror dette er et kollektiv mindset vi har pådratt oss etter Mou, Nuno og spesielt Conte. Er ikke en spiller «god nok» må han erstattes, for det finnes ingen mulighet for å utvikle/tilpasse seg.
Delvis. Jeg mener jeg personlig ofte er vel optimistisk på vegne av enkeltspillere.
Aldri ment Lo Celso er dårlig (jeg var en av de som var mer enn fornøyd med Ndombele og Lo Celso vs. Bruno Fernandes), men noen ganger må man bare gjøre forandringer for at det skal løsne.
Så slår det så godt som aldri feil at med en ny trener er det "plutselig" noen som overrasker. Kan gjerne være Lo Celso.
Dersom Ange får det vi trenger ut av Lo Celso så er jo det bare bra, om dette blir en suksess så er det jo som en ny signering.
Lo Celso har alltid hatt rykte på seg for å være en sur type. Hvis han sutrer allerede etter to kamper når man ser hvor god Maddison har vært i hans posisjon kan han bare dra.
Samtidig tar jeg denne slags rapporter med en stor klype salt.
Var ikke god mot Bournemouth synes jeg, men helt fin denne. Han kan jo også spille dypere hvis det blir vanskeligheter med skader. Grunnen til at vi kjøpte Ndombele var vel når han runna Lo Celso som da var DM for PSG
Tror fortsatt ingenting på slike rykter, men opplagt at han ikke vil ende opp som Sanchez ved å være evig i klubben uten å spille.
Nå må han vel bli frisk igjen så får vi snakke. Maddison i andre mot SU var ikke akkurat perfekt så en Lo Celso i form har fortsatt en nytte.
Tipper Gio er ganske stressa for plassen sin på landslaget, og skjønner at han må spille jevnlig for å ha en sjanse der.
Så gjenstår det å se hvordan ting utvikler seg i høst. Må definitivt vise mer når han får sjansen, og (ikke minst) holde seg skadefri.
Har null tro på denne spilleren i Tottenham skjorte. Bare å selge.
Tatt ut i Argentinas landslagstropp. Rimelig håpløst hvis han kommer skadet tilbake til oss igjen...
Men håper han får spille litt. En av få internasjonale som trenger litt kamptrening.