Finnes unntak, men for hver Bale er det nok ganske mange Rose, Moses, Valencia, Perisic osv.
Ei heller sikker på om det er så lurt å «forvirre» Spence ved å la han spille i forskjellige roller.
Så kjenner jeg knapt Spence. For meg virker han som litt Reece James. Kanskje med litt mer naturlig dribler. Kan være feil. Bale så heller ikke ut som det han ble i starten.
Er vi for mange. Som jeg ikke er helt uenig i. Spesielt ikke ettersom Kulusevski, Lucas og nye Traore også kan spille høyreback. Til og med Perisic og Tanganga kan spille der. Hvorfor skal man da ha både Emerson og Doherty ved siden av Spence? Det er for meg problemet i så måte og ikke Traore.
Uten at jeg ønsker Traore, men sa vel i fjor at til 20m så greit nok. Ikke for de 40+ man da snakket om. Skulle han så få en sesong som den ene gode han hadde - så vil han opplagt forsterke oss. Var det bare et blaff så ikke verdens undergang. Ettersom toget nok nå er gått for å hente en toppspiller. Personlig synes jeg ikke prisen ga mening for Zaniolo så egentlig fornøyd med at vi ikke kjøpte han. Men hadde selvsagt håpt på noe i den kategorien isteden for Traore.