Schism Merkelig hele opplegget med Bergwjin. Utenfra ser det jo ut som at han har langt større potensiale enn Moura. Det virker som at han aldri har fått sjansen til å lykkes hos oss. Er det noe vi ikke ser? Det hele er en stor gåte.
For all del, jeg liker Moura pga innsats og tilsynelatende holdninger (never give up), men til og med jeg som er «Moura-fan» ser at toget har gått, han kan sikkert gi oss noen fine enkeltopplevelser fortsatt, men han kommer mest sannsynlig ikke til å slå igjennom for fullt i en alder av 29.
Men dersom Bergwjin virkelig er så god som mange av oss, meg inkludert, tror, så måtte han da fått flere muligheter? Noe må det være...
Belotti vet jeg ingenting om, men vet at jeg ikke ønsker en ny Llorente, enda han scoret noen viktige mål for oss. Kane pusher 30, så ønsker egentlig noen som er markant yngre, uten at jeg har noen i tankene.
Eneste jeg kommer på i farten av spillere som kunne vært tilgjengelig er Rashford, da han er habil i alle tre rollene der framme og ville fått en del spilletid. Samtidig vet man ikke om Rashfords formsvikt er permanent som med Alli, eller om den har en sammenheng med tilstanden i United.
Det ser sannelig ikke enkelt ut å forsterke angrepet vårt...