Vanskelig å vite, men la oss ta en spiss som koster €50m. Det er da en spiss som sannsynligvis spiller fast et sted og er litt "stjerne". Vedkommende vet da at han vil stort sett sitte på benken - så hvorfor skulle han komme til oss?
Angriper er lettere - fordi man da kjemper om 2-3 plasser isteden for bare en. Litt på den måten Liverpool hentet Jota. Det har jeg tro på, men der har vi på mange måter allerede hentet Kulusevski - samt Bergwijn som også fint kan spille spiss. Jeg mener Son passer der også.
Så jeg tviler på at det har så mye å gjøre med hva vi er villige til å betale. Pochettino var inne på det problemet med at ingen faktisk vil.
Kane, Son, Kulusevski, Bergwijn, Lucas og Gil. Det er nok spillere til de rollene. Så hadde jeg personlig gjerne byttet ut Lucas med en kar som kanskje er den som kunne dekket opp for Kane samt utfordret de andre. Finner vi noen bedre enn Kulusevski og Bergwijn der? Jeg tviler. Kunne gått for en ny Janssen kanskje. En slik spiller kunne muligens ha vært interessert.