presley Ikke fornærma 😊 Vi oppfatter kampene forskjellig, det gjør det hele interresant og fargerikt. Skal ikke ta tidligere prestasjoner fra Kane og Son der hersker ingen tvil.
Det du beskriver kjenner jeg for min del mer igjen fra tiden med Mourinho, da sto de to virkelig fram, og det ofte alene som tomannslag.
Denne sesongen oppfatter jeg at de helst fungerer når ting rundt dem (les backene) fungerer noenlunde. Forventer nok litt vel mye av dem, men det må man nesten, skal man kunne kalle dem verdensklasse, noe jeg har sett på dem som. Mot brentford nå i helga opplevde jeg de to som sutrete, og spesielt Son allerede fra starten. Som jeg skrev i kamptråden, så burde det vært mulig, med to verdensklasseangripere å få til mer enn to avslutninger over to kamper med «antatt dårligere» motstand.
Mulig jeg tar feil, men for meg har det denne sesongen virket som prestasjonene til de to har samsvart med humøret de viser på banen.
For Kane varte det hele høsten og variabelt etter jul (hadde en fantastisk periode også), for Son virket det å begynne da Kane kom tilbake, men nå er jeg på tynn is, blir bare spekulasjon.