Alle har en pris, men den bør være sabla høy for Højbjerg. Helt merkelig hvor undervurdert han er.
Er 50m nok? Jeg klarer virkelig ikke å se det. Hvem skal man da erstatte han med? Tielemans? Vi ville endt opp med å bruke de samme pengene, men blitt svakere.
Jeg vet ikke hvem av de fire som kommer til å starte i de store kampene. Nå er Bissouma det shiny new toy. Jeg tror også Bissouma har potensial til å være noe mer enn Højbjerg og Bentancur, men det trodde jeg om Ndombele også. Og selv om Bissouma skulle bli vår beste er det fortsatt ikke gitt at Højbjerg ikke spiller ved hans side.
Og selv om vi er et annet lag nå enn da Højbjerg kom til oss så er jeg helt overbevist om at hans personlighet fortsatt betyr noe for oss.
Så tror jeg ikke noe på dette ryktet uansett. RM har allerede en helt absurd midtbane. Og karen med det navnet man aldri kan stave riktig er allerede kjøpt inn som DM. Skal Højbjerg ta plassen til Camavinga? En spiller som meget gjerne kan vise seg å bli best i verden i den rollen allerede denne sesongen? Valverde er heller egentlig ingen ving. Så har man fortsatt Kroos og Modric der.