Måtte telle opp litt "utlendinger" (mulig jeg har gjort det før i et innlegg her også, men går så tregt nå at man ender opp med å gjøre ting flere ganger).
Jeg tviler på at vi kjøper noen som ikke havner i vår CL-tropp. Også et problem hvis vi kjøper noen som gjør at folk som Emerson, Sanchez, Lucas eller lignende ikke får være med i CL-troppen. Man kan bare se for seg hva det ville gjort med motivasjonen hvis du er i klubben, men er blitt kastet ut av CL-troppen.
Per nå har vi:
Lloris
Romero
Sanchez
Dier
Davies
Lenglet
Doherty
Perisic
Emerson
Højbjerg
Bissouma
Bentancur
Son
Kane
Kulusevski
Richarlison
Lucas
Det er 17 stk. Da er Rodon, Reguilon, Ndombele, Lo Celso, Sarr og Gil allerede antatt solgt eller lånt ut.
Med andre ord kan jeg ikke se for meg at vi kommer til å handle noe dyrt som ikke er HG såfremt man ikke selger noen. Ettersom Emerson er med til Korea og virker til å være i veldig godt humør tror jeg ikke han drar. Kan også se for meg at Conte ønsker fem backer hvor Doherty også kan dekke på venstre (da er antakelsen at Spence kommer inn). Samtidig som Perisic blir vårt "sjettevalg" potensielt på topp (såfremt ikke en kar som Maddison kommer).
Virker også som Conte virkelig liker Sanchez. Så skulle jeg gjettet nå er det kun Lucas som kanskje kan ryke hvis noe interessant dukker opp. Problemet der er at han ønsker tydeligvis å la kontrakten gå ut før han reiser tilbake til Brasil. Så tvilsomt at noen kjøper han, men han kan sikkert lånes ut for en sesong.