OneFootedEddie What??? Det er jo hands!!! Er det mulig?? Bruke så lang tid på noe som er så klart, og så sier de no penalty... Fuck VAR
Schism Senere. Så ikke ut som straffe for meg, men clear and obvious? Også interessant at Cresswell ikke klagde.
Dougie Schism Hands går vel ikke under clear and obvious? Skal i utgangspunktet være relativt svart/hvitt (selv om det jo ikke er det).
Schism Dougie Ikke? Det der er et godt eksempel på at man ikke kan si med veldig stor sikkerhet at den ikke treffer hodet først.
Dougie Schism 100% enig, jeg er bare usikker på om hands går under «clear and obvious»-terskelen overhodet, eller om det ifølge regelverket må sjekkes uansett. Litt som med offside.
Hurrikane Schism enig! Kan prøve meg med å si at Son ser like tam ut som hittil i sesongen for øvrig, så får vi kanskje 0-2 snart😀 For øvrig synes jeg vi har vært ganske bra i kveld. Ikke at vi skaper en masse, men synes det skinner greit gjennom at vi er et mye bedre lag enn west ham.
Cuti Positiv omgang. Synes vi har god kontroll. Bissouma sliter litt synes jeg. Klarer ikke å flytte beina fort nok og blir alt for safe i valgene med ball. Sikkert litt rusten.
Schism Bissouma rimelig håpløs. Ser jo hva han kan bli, men sliter. Kan ikke slippe til så mye innlegg i andre. Men OK omgang. Ikke dårlig i alle fall. Og ser ut som vi har energi nok til å skape mer i det WH må mer fremover og folk begynner å bli slitne.
Cuti Frykter en midtbaneduo med Skipp og Bissouma (med gult) i andre omgang dersom Højbjerg må ut etter den stygge vridningen.
Schism Kan ikke forvente at Skipp spiller fantastisk fra første minutt. Litt ugunstig, men håper Bissouma spiller seg opp. Antar det var litt nerver osv.
Cuti Skipp har vel knapt spilt kamp i 2022? Håper virkelig Højbjerg kan fortsette. Ingen enkel motstander i Rice heller. Regner med en blodtent Paqueta skal inn i tieren også etterhvert.
Schism Spilte vel litt pre-season. Så helt borte er han nok ikke, men kan selvsagt ikke være 100% med tanke på kampform.
Cuti Den kontringen på målet er det høy klasse over. Dier starter angrepet med en herlig pasning rett opp på Kane som bare sender Kulusevski ivei på det han er best til. Kane med fin overlap og Son har tatt et 70-metersløp uten ball og presser frem et selvmål. For en trio vi har offensivt nå.