Cuti Blir moro å se om Bissouma kan legge press på Bentancur med en god prestasjon i dag. Ellers spent på om Sanchez sin vanvittige statistikk fortsetter. Da vinner vi.
Schism WH har et helt absurd sterkt lag på dødball. Er vel den slags jeg frykter mest. Blir spennende med det i bakhodet - å se om går høyere i presset for å holde de unna innlegg og det å få cornere etc. Vi er også ganske gode på å lage dumme frispark rundt boksen.
OneFootedEddie What??? Det er jo hands!!! Er det mulig?? Bruke så lang tid på noe som er så klart, og så sier de no penalty... Fuck VAR
Schism Senere. Så ikke ut som straffe for meg, men clear and obvious? Også interessant at Cresswell ikke klagde.
Dougie Schism Hands går vel ikke under clear and obvious? Skal i utgangspunktet være relativt svart/hvitt (selv om det jo ikke er det).
Schism Dougie Ikke? Det der er et godt eksempel på at man ikke kan si med veldig stor sikkerhet at den ikke treffer hodet først.
Dougie Schism 100% enig, jeg er bare usikker på om hands går under «clear and obvious»-terskelen overhodet, eller om det ifølge regelverket må sjekkes uansett. Litt som med offside.
Hurrikane Schism enig! Kan prøve meg med å si at Son ser like tam ut som hittil i sesongen for øvrig, så får vi kanskje 0-2 snart😀 For øvrig synes jeg vi har vært ganske bra i kveld. Ikke at vi skaper en masse, men synes det skinner greit gjennom at vi er et mye bedre lag enn west ham.
Cuti Positiv omgang. Synes vi har god kontroll. Bissouma sliter litt synes jeg. Klarer ikke å flytte beina fort nok og blir alt for safe i valgene med ball. Sikkert litt rusten.
Schism Bissouma rimelig håpløs. Ser jo hva han kan bli, men sliter. Kan ikke slippe til så mye innlegg i andre. Men OK omgang. Ikke dårlig i alle fall. Og ser ut som vi har energi nok til å skape mer i det WH må mer fremover og folk begynner å bli slitne.